سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی: بازیکنان سیر صعودی در اوکراین طی کردند/باشگاه های بدهکار با هیأت فوتبال تعامل می کنند

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اردوی بسیار خوبی در اوکراین برگزار کردیم و با انجام بازی تدارکاتی با تیم دیناموکیف اوکراین نقاط ضعف و قوت تیم ما مشخص شد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما در این اردو سیر بسیار صعودی ای داشتیم و این روند در لیگ سیزدهم حتماً به چشم خواهد آمد.

تیم دیناموکیف در این بازی 8 تا از بهترین بازیکنان خود را در اختیار داشت و تقریباً 7 تا تعویض انجام داد ولی تیم ما همان 3 تعویض معمول در فوتبال را انجام داد و همه ی بازیکنان همراه تیم نبودند.

وی در خصوص وضعیت جواد نکونام در تیم استقلال اظهار داشت: نکونام قرارداد 2 ساله با استقلال دارد و هنوز یک سال از زمان قرارداد نکونام با تیم استقلال مانده و در تیم استقلال بازی می کند.

وی در مورد قرعه کشی لیگ سیزدهم و بازی اول تیم استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش فولاد از دسته اول به لیگ برتر صعود کرده و به خاطر بازیکنان دارا بودن جوان از دوندگی و انگیزه ی بالایی برخوردارند به خصوص اینکه مقابل تیم بزرگی مثل استقلال بازی می کنند. به هر حال تمام تیم های لیگ برتری قوی هستند و کم شدن تعداد تیم ها موجب شده که حداقل 8  تیم برای کسب سهمیه آسیایی بجنگند.

ماجدی در خصوص انتخاب امیر قلعه نوعی به عنوان بهترین مربی لیگ دوازدهم گفت: قلعه نوعی مربی ای است که تقریباً در 5 دوره از بازیهای لیگ برتر تیم خود را به قهرمانی رسانده پس چنین مربی ای لیاقت بهترین سرمربی شدن را دارد.

وی درباره ی وضعیت تمرین تیم استقلال و بازی تدارکاتی مقابل ذوب آهن گفت: تیم استقلال تا دوشنبه 2 نوبت صبح و عصر را تمرین می کند ولی بعد از آن در یک نوبت تمرین می کند. این پنج شنبه مقابل تیم ذوب آهن برای آمادگی بیشتر بازیکنان استقلال بازی تدارکاتی برگزار می کنیم.

میر شاد ماجدی در پایان در خصوص اینکه باشگاه های بدهکار نباید قرارداد بازیکنان خود را در هیئت فوتبال ثبت کنند خاطر نشان کرد: به هر حال باشگاه های بدهکار و هیئت فوتبال باید به تعاملاتی برسند.
تنها تیم استقلال بدهکار نیست، تیم های دیگر هم بدهکارند.

اگر این تیم ها قرارداد بازیکنان خود را ثبت نکنند با مشکل مواجه شده و مسابقات لیگ هم قابل برگزار شدن نیست./آق

برچسب ها: استقلال ، اوکراین ، بدهکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.