سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبي/

دولت یازدهم فارغ از جناح بندی های سیاسی به حل مشکلات بپردازد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم باید فراجناحی عمل کند گفت: دولت یازدهم باید فارغ از جناح بندی های سیاسی به حل مشکلات جامعه به ویژه مسائل اقتصادی بپردازد.



حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگارگروه استانها باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: دولت آینده باید با حفظ تدبیر، برخورد صحیح و درست با کشورهای همسایه را در دستور کار قرار دهد زیرا بعد از مسائل اقتصادی، سیاست خارجی نیز اصلی مهم و اساسی است و باید معضلات در این بخش هر چه سریعتر حل و فصل شود.

دولت با تقویت بخش خصوصی از دخالت در اقتصاد پرهیز کند

وی در خصوص کاهش وابستگی به نفت، ادامه داد: هم اکنون وابستگی بیش از حد دولت به نفت موجب شده تا اقتصاد روزهای خوبی را سپری نکند بنابراین دولت یازدهم باید وابستگی به درآمدهای نفتی را کاهش دهد و با تقویت بخش خصوصی از دخالت در اقتصاد پرهیز کند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دولت آینده ملزم است با تدوین نقشه راه وضعیت اقتصاد را بهبود بخشد، افزود: باید با تدوین برنامه های بلند مدت نسبت به اصلاح ساختار اقتصادی کشور اقدام کرد و با تقویت بخش خصوصی و کوچک‌کردن دولت به اصلاح نقاط منفی سیاست‌های هشت‌سال در دولت‌های نهم و دهم پرداخت.

حجت الاسلام پژمانفر بیان کرد: اقتصاد کشور به دلیل تحریم آسیب ندیده است بلکه مدیریت نادرست منابع و سیاست‌های غلط ارزی اقتصاد را به چالش کشاند.

معضلات در بخش اقتصاد با مسکن حل نمی شود

وی تصریح کرد: دولت یازدهم باید با اتخاذ سیاست های درست و بهره گیری از نخبگان اقتصادی، کشور را در ریل پیشرفت و توسعه قرار دهد و با کاستن از هزینه ها، نقدینگی را کاهش و تورم را مهار کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معضلات در بخش اقتصاد با مسکن حل نمی شود، عنوان کرد: رئیس دولت آینده باید بداند که برای بهبود وضعیت اقتصاد به جای روی آوردن به مسکن باید به دنبال درمان بیماری باشد تا همه اقشار جامعه از این بابت احساس آسودگی داشته باشند./ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.