سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي دير پرداخت شدن كرايه كارتخوان ها؛

رانندگان شاكي به شركت واحد مراجعه كنند

هفته پيش گزارشي درج شد مبني بر دير پرداخت شدن كرايه كارتخوان ها از سوي شركت واحد، درپي آن مدير عامل اين شركت اعلام كرد ، رانندگان معترض به شركت واحد مراجعه كنند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، هفته پيش گزارشي بر خروجي گروه اجتماعي  باشگاه خبرنگاران قرار گرفت مبني بر گلايه ها و اعتراضات رانندگان شركت واحد كه كرايه كارتخوان هاي آن ها به موقع پرداخت نمي شود، اين موضوع براي تمامي رانندگاني كه زير مجموعه بخش خصوصي هستند وجود داشت.
اما موضوع را از پيمان سنندجي، مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه جويا شديم.
وي به خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: تمامي شركت هاي خصوصي كه در ناوگان حمل و نقل عمومي فعاليت مي كنند زيرمجموعه شركت واحد هستند و نظارت بر عملكرد آن ها وظيفه شركت واحد اتوبوسراني است.
وي با تأكيد بر اينكه به اعتراضات رانندگان در خصوص پرداخت نشدن و يا دير پرداخت شدن كرايه كارتخوان ها به جد رسيدگي مي شود، افزود: رانندگاني كه در اين زمينه دچار مشكل شده اند به حوزه برنامه ريزي شركت واحد مستقر در مناطق و يا ستاد مركزي شركت واحد اتوبوسراني مراجعه كنند و يا ضمن اعلام مشخصات فرد و اتوبوس با شماره تلفن 1888 تماس بگيرند و مطمئن باشند كه مشكل آن ها در اسرع وقت توسط شركت واحد اتوبوسراني رسيدگي خواهد شد.
اميدواريم مشكل رانندگان بخش خصوصي شركت واحد با مساعدت مدير عامل مرتفع شود تا ديگر شاهد نارضايتي قشر فعال و زحمتكش رانندگان اتوبوس نباشيم./ ل
گزارش از سميه زرچيني

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.