سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

تعطیلی عملیات اجرایی سد عنبران موجب نارضایتی مردم شده است

امام جمعه عنبران گفت: تعطیلی عملیات اجرایی سد عنبران موجب نارضایتی و تشویش اذهان عمومی اهالی این منطقه شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام سیدیاور مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه عنبران تعطیلی کامل عملیات اجرایی سد عنبران پس از وعده و وعیدهای فراوان از سوی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات تامین اعتبار این سد را برای اهالی منطقه غیر منطقی دانست و از رهاسازی نیمه کاره و بدون توجیه این سد از سوی مجریان آن انتقاد کرد.

وی از نمایندگان اهالی منطقه در مجلس شورای اسلامی خواست به وعده های زمان تبلیغات انتخاباتی خود عمل کرده و زمینه تامین اعتبار این سد را که از ضروریات منطقه و از خواسته های اساسی مردم عنبران است فراهم کنند.

حجت الاسلام مرادی مومنان را به بهره گیری از لحظات ملکوتی و پرخیر و برکت این ماه عظیم فراخواند و از مردم عنبران خواست در مجالس قرآن کریم و صفوف نمازهای تراویح که همه شب بمناسبت ماه رمضان در مسجد جامع این شهر برپا می شود حضور گسترده داشته و از فیوضات آن بهره مند شوند.

امام جمعه عنبران گفت: در ماه مبارک رمضان شیاطین جن و انس با زنجیر بسته و درهای رحمت و جنات الهی به روی بندگان خالص خداوند متعال گشوده می شود.

وی افزود: روزه داری و کمک و دستگیری از فقرا و مستندان در این ماه مبارک موجب برخورداری از رحمت الهی و بخشوده شدن گناهان گذشته مسلمانان می شود.

وی از بیماران و مسافرانی که قادر به روزه گیری نیستند خواست از روزه خواری در ملاء عام و اماکن عمومی پرهیز کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، تعطیلی ، عملیات ، سد ، عنبران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.