سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ياسوج/

برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان و بدحجابان در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان و بدحجابان در سطح استان خبر داد و گفت: پلیس استان به صورت جدی با چنین افرادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار علیرضا عادلی امروز در یاسوج به رعایت اصولی حجاب و عفاف در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان بدحجاب و دارای پوشش نامناسب در فصل تابستان از برنامه‌های اجرایی این دستگاه انتظامی در استان است.

وی، رعایت حجاب و عفاف و حفظ شئونات اسلامی در تمام فصول سال را از برنامه‌های اجرایی این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به این‌که در فصل تابستان پوشش به نسبت دیگر ایام نامناسب‌تر است از این رو پلیس در این فصل نظارت و توجه بیشتری به حجاب و عفاف در سطح شهرهای استان دارد.

فرمانده ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور برخورد جدی و قانونی با هنجارشکنان و بدحجابان در سطح جامعه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه در سطح استان صورت گرفته و پلیس استان سعی دارد با مشارکت و همراهی کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌ها طرح برخورد با هنجارشکنان و بدحجابان را اجرا کند.

عادلی همچنین برخورد با ورود موتورسیکلت و خودرو به پیاده‌روها را از مطالبات مردم از پلیس عنوان کرد و گفت: صاحبان واحدهای صنفی، بنگاه‌های معاملاتی و مشتریان مراکز تجاری پیاده‌رو را به محل پارک خودرو و موتورسیکلت تبدیل کرده‌اند که چنین امری باعث بروز نارضایتی مردم شده و پلیس به منظور رفاه و آسایش مردم با جدیت تمام با متخلفان برخورد می‌کند.

فرمانده ارشد انتظامی استان دیگر انتقاد مردم در تماس با 110 و 197 را عملکرد بد برخی تالارهای عروسی و جشن‌های خصوصی بیان کرد و گفت: پلیس به چنین مراکزی تذکرات لازم را اعمال کند و در صورتی که عملکرد خود را اصلاح نکنند و در جشن‌ها به قوانین و شئونات اسلامی توجه نداشته باشند بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

قدردانی پلیس از اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد

عادلی به صاحبان تالارهای عروسی و باغ‌ها هشدار داد و گفت: با توجه به این‌که برپایی مجالس خصوصی مردم در تالارها و باغ‌ها جرم محسوب می‌شود و در صورت مشاهده و گزارش به پلیس این دستگاه انتظامی به صورت جدی با آن‌ها برخورد می‌کند.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد برخورد با استفاده کنندگان، نصابان و توزیع کنندگان تجهیزات ماهواره‌ای را از برنامه‌های اولویت‌دار اجرایی پلیس عنوان کرد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه توزیع، نصب و استفاده از ماهواره با متخلفان بر اساس قانون برخورد می‌شود.

عادلی تلاش و همکاری اصحاب رسانه با پلیس کهگیلویه و بویراحمد را مناسب ارزیابی کرد و گفت: کلیه رسانه‌های مکتوب و مجازی، روزنامه، هفته‌نامه و ... همکاری خوب و مضاعفی در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه با پلیس استان داشته و دارند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان از اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: پلیس استان مصمم است با جدیت در انجام اقدامات و طرح‌های ویژه مطالبات مردم را پاسخگو باشد و میزان رضایت عمومی را کسب کند./ج1

برچسب ها: پلیس ، بدحجاب ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.