نادر ده دله درگفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه سامانه 1888 به منظور توسعه و تعمیق نظارت شهروندان بر عملکرد مدیران شهری است گفت: در راستای ایجاد بستری آسان برای ارتباط مدیران شهرداری و شهروندان و شناسایی کاستی ها و نیازمندی های شهروندان و تدبیری لازم برای بر طرف کردن کاستی ها نسبت به ارتقاء توانایی سازمان برای بهبود مستمر، سامانه 1888 پیام شهروندان منطقه را دریافت می کند.
وی در ادامه اظهار کرد: در سال جاری حدود 507 پیام مردمی دریافت شده که بیشترین پیام ها مربوط به حوزه معاونت حمل ونقل و ترافیک با 38 درصد است.
ده دله به ارتقاء سطح کیفی سامانه 1888 منطقه اشاره کرد و افزود: طی ارزیابی صورت گرفته عملکرد این سامانه در بین مناطق 22 گانه به رتبه خیلی خوب رسیده است.
وی با بیان اینکه تماس های صورت گرفته ممکن است جدید و یا مربوط به پیگیری تماس های گذشته باشد، اظهار کرد: علاوه بر این، بخشی از تماس ها به منظور دریافت راهنمایی و ارشاد صورت می گیرد.
ده دله تصریح کرد: تعدادی از پیام های مردمی که در خصوص موضوعات شهر سازی و اجرای احکام از سال 1388 بلاتکلیف باقی مانده بود نیز در چهار ماه سال جاری تعیین تکلیف شد.
وی اظهار داشت: از کل پیام های مردمی حدود 427 تماس مردمی با 1888 با هدف انتقاد و پیشنهاد و 80 تماس مردمی با هدف تقدیر و تشکر صورت گرفته است.
ده دله در پایان خاطر نشان کرد: بیشترین انتقادات با 19 درصد مربوط به کمبود و تأخیر وسایل حمل و نقل عمومی و بیشترین تقدیر و تشکر با 20 درصد مربوط به نظافت شهری بوده است./ل