سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجر بختياري:

اميدوار به کسب مدال هاي رنگارنگ در آفريقا هستيم

سرمربي تيم ملي بدمينتون پيوند اعضا از سطح فني ورزشکاران و نحوه برگزاري اردوهاي تيم ملي اظهار رضايت کرد و گفت: در مسابقات در بان آفريقاي جنوبي اميدوار به کسب مدال هستيم.

ابوالفضل مهاجر بختياري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ملي بدمينتون پيوند اعضا مسابقات جهاني در بان آفريقاي جنوبي را مرداد ماه در پيش دارند از اين رو براي آمادگي ملي پوشان تاکنون هفت مرحله اردوي آمادگي براي بدمينون بازان برپا کرديم و هم اکنون آنها در هشتمين و آخرين مرحله اردوي آماده سازي خود هستند.

سرمربي تيم ملي بدمينتون پيوند اعضا ادامه داد: ورزشکاران پيوند اعضا از سطح فني و قدرتي مناسبي برخوردار هستند. توانايي بدمينتون بازان پيوند اعضا تا حدي است که مي توانيم به کسب مدال هاي رنگارنگ در نوزدهمين دوره مسابقات جهاني اميدوار باشيم البته پيش بيني کسب صددرصدي مدال منطقي نيست.

مهاجر بختياري تصريح کرد: بدمينتون بازان پيوند اعضا تاکنون در بيش از چهار دوره از مسابقات جهاني حضور داشته اند از اين رو داراي تجربه کافي جهت رويارويي با حريفان جهاني خود هستند و با توجه به سابقه ملي پوشان اميدوار به کسب مدال داريم.

سرمربي بدمينتون پيوند اعضا تصريح کرد: در چهار دوره حضور ملي پوشان در مسابقات جهاني علي نجفي در رقابت هاي جهاني 2007 تايلند مقام دوم يک نفره را از آن خود کرد و در مسابقات دربل علي نجفي و بهروز سليمي موفق به کسب مدال برنز شدند. هم چنين در مسابقات جهاني 2011 سوئد در بخش دوبل علي نجفي و بهروز سليمي مقام سوم را از آن خود کردند.

وي افزود: نخستين اردوي تيم ملي بدمينتون بازان پيوند اعضا از بهمن ماه سال 91 شروع شده است در اين مدتع که هشت مرحله از اردوي بدمينتون بازان سپري مي شود شناخت کافي از سطح فني بازيکنان کسب کرده ايم ضمن اينکه برنامه هاي ارائه شده نحوه برگزاري اردوهاي تيم ملي رضايت بخش بوده است.

ابوالفضل مهاجر بختياري ادامه داد: از مسئولين فدراسيون درخواست دارم تا در سال هاي آينده برگزاري مسابقات کشوري بدمينتون پيوند اعضا را در تقويم ورزشي قرار دهند تا ورزشکاران جديد شناسايي، و از طريق هيات هاي بدمينون سراسر کشور حمايت شوند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.