سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزاد حسین خانی:

همه برای موفقیت مس متحد می شویم

کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان که به همراه سایر نفرات این تیم برای شروع بازی های لیگ برتر این فصل آماده می شود، مهمترین فاکتور برای موفقیت مس را اتحاد هواداران این تیم دانست.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فرزاد حسین خانی در رابطه با فصل جدید بازی های لیگ برتر گفت: بازی در لیگ برتر همیشه سخت است و ما اگر می خواهیم که در پایان فصل حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم باید از همین شروع بازی ها با قدرت لیگ را آغاز کنیم.

کاپيتان تيم فوتبال مس کرمان گفت : خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و من امیدوارم با اضافه شدن همه نفرات جدید تیم و آماده شدن بدن های بازیکنان، تیم روز به روز برای بازی ها آماده تر شود. هرچند امسال برخی از تیم ها با خریدهایشان حسابی سروصدا کردند اما در فوتبال ایران ثابت شده است که شلوغی در نقل و انتقالات باعث تضمین موفقیت یک تیم نیست بلکه تیم هایی که از همان روز اول اتحاد بیشتری داشته اند نتیجه بهتری هم گرفته اند.

حسین خانی ادامه داد : من امیدوارم که در کرمان همه برای موفقیت مس دست به دست یکدیگر بدهند و هواداران تیم ما از همان بازی اول با حمایتی که از مس انجام می دهند زمینه موفقیت ما را در لیگ جدید بیشتر از همیشه فراهم کنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.