سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در منطقه 20 صورت گرفت ؛

عقد تفاهم نامه های طرح شهردار مدرسه در جنوب تهران

در راستای اجرای طرح شهردار مدرسه در سطح مدارس، تفاهم نامه های اجرایی این طرح به امضاء شهرداری منطقه 20 و آموزش و پرورش شهرری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 20 تهران، علی برزگر رئیس اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 20 با اشاره به این مطلب گفت: به منظور فراهم کردن زمینه اجرای طرح شهردار مدرسه در سال تحصیلی پیش رو، تفاهم نامه های این طرح به امضاء آموزش و پرورش شهرری و مدارس تحت پوشش قرار گرفت. 
برزگر با اشاره به اینکه توجیه و تبلیغ طرح شهردار مدرسه برای پرسنل مدارس از دیگر اقداماتی است که در طول فصل تابستان انجام می شود خاطرنشان کرد: مدارس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، باقرالعلوم(ع)، دکتر رزمی، حضرت معصومه(س)، شهادت، امیرکبیر، حضرت قاسم(ع)، رحمان، حافظ و الهام شریعت در سطح نواحی هفتگانه منطقه 20 تحت پوشش طرح شهردار مدرسه هستند.
رئیس اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 20 تهران در پایان افزود: ارتقاء آگاهی دانش آموزان در زمینه های مسایل ایمنی، ترافیک و حمل و نقل و زیست محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، امور ورزشی و تربیت بدنی، تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در سطح مدیریت شهری، شناخت بهتر شهر و شیوه های اداره آن از مهمترین اهداف اجرای طرح شهردار مدرسه در سطح مدارس است./ف
برچسب ها: شهردار ، مدرسه ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.