سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرگذرهای خط تهران - اهواز به اتاقک روشنایی مجهز می شوند

زیرگذرهای خط تهران - اهواز در قالب اجرایی طرحی جدید و خلاقانه به اتاقک روشنایی مجهز می شوند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه 17 ، با اجرای این طرح که از اوایل تیرماه آغاز شده است، زیرگذرهای عابر پیاده حریم خط آهن تهران- اهواز که پیش از این با مشکل تاریکی روبرو بودند، به روشنایی دائمی مجهز می شوند. 
خالد جلالی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه17 می گوید: «یکی از مهم ترین مسیرهای دسترسی شهروندان بخش جنوبی منطقه به بخش های مرکزی آن معمولا از طریق این زیرگذرها انجام می شود. در ساعات روشنایی روز معمولا تردد از این زیرگذرها به سهولت انجام می شود اما با تاریک شدن هوا و هنگام شب با توجه به سرپوشیده بودن زیرگذرها عبور دشوار است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 17با اشاره به دلایل اجرای این طرح، می گوید: «به درخواست شورایاران، معتمدان محله و البته برحسب وظیفه ای که در خدمت رسانی به شهروندان داریم، از انواع طرح های نورپردازی برای تامین روشنایی این زیرگذرها استفاده کردیم. متاسفانه این طرح ها دوام  نمی آورد و چراغ های روشنایی پس از مدت کوتاهی توسط افراد سودجو تخریب می شد.
جلالی ادامه می دهد: در شیوه جدید نورپردازی، تاسیسات روشنایی داخل اتاقکی مجهز به در محکم فلزی و با فاصله  مناسب و غیر قابل دسترسی قرار داده شده است. این روشنایی ها به شیوه کنترل از راه دور یا درصورت نیاز حضور نیروهای اجرایی هنگام تاریکی هوا روشن خواهند شد./ف
برچسب ها: زیرگذر ، خط ، تهران ، اهواز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.