سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی:

انتظارات از تیم ملی باید معقول باشد/حضور مردم در سالن بزرگترین خوش شانسی ماست

قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: انتظارات مردم از تیم ملی والیبال در خصوص نتیجه گیری در لیگ جهانی 2013 باید معقول باشد.

شهرام محمودی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در این دوره از مسابقات از ابتدا تا کنون تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه قابل قبول مقابل حریفان به کار گرفتیم خوشبختانه تا کنون مزد زحماتمان را هم گرفته ایم امیدوارم در 2 بازی باقی مانده تا پایان مرحله مقدماتی هم نتیجه خوبی بدست آوریم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قول برد تیم ملی آلمان را در این دیدارهای لیگ جهانی نمی توان داد چون آنها از شانس صعود به مرحله دوم رقابت ها در صورت برد و کسب شش امتیاز کامل 2 بازی برخوردار هستند.

به طور قطع با حضور تماشاگران ایرانی پر شور در سالن 12 هزار نفری آزادی و حمایت های قاطعانه آنها، تیم ملی آلمان را در خانه خود می بریم به نظرم بزرگترین خوش شانسی ما در این بازی از سری مسابقات لیگ جهانی حضور مردم و تماشاگران در سالن مسابقه است.

وی گفت: با توجه به اینکه در ایتالیا و یا کوبا تلفن و امکانات خاص اطلاع رسانی را در اختیار نداشتیم از طریق "خوش خبر" سرپرست تیم ملی تا حدودی از اوضاع و شرایط موجود در کشور پس از برد والیبالی ها با خبر می شدیم و از این بابت خوشحال شدیم که به هدف اصلی خود که همان خوشحالی مردم بود دست پیدا کردیم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.