سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/به لحاظ شاخص مصرف مواد مخدر

فیروزکوه از پاک ‏ترین شهرستان‏ های تهران است

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه گفت: به لحاظ شاخص مصرف مواد مخدر، فیروزکوه یکی از پاک‏ترین شهرستان‏های استان تهران است.

علی درویش ‏خضری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: عمده کشفیات مواد مخدر در شهرستان فیروزکوه، ترانزیتی و عبوری است.

وی با اشاره به کشف 600 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان فیروزکوه در روزهای اخیر اظهار کرد: در این کشف که به نوعی بزرگ ‏ترین محموله کشف شده استان تهران در سال ‏جاری بوده، همکاری و تعامل بین نیروهای انتظامی شهرستان فیروزکوه قابل تقدیر است.

درویش‏ خضری افزود: عمده کشفیات مواد افیونی در شهرستان ترانزیتی و عبوری است که از محور مواصلاتی اصلی مازندران ـ تهران صورت می ‏گیرد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان تلاش بسیار خوبی در بسیاری موضوعات اجتماعی از جمله مبارزه با تولید کنندگان، مصرف ‏کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر دارد.

وی به طور نمونه به همایش مواد مخدر و نمایشگاه عکس و کاریکاتور اشاره کرد که هفته گذشته با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی و شورای تامین شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

درویش‏ خضری افزود: مردم شهرستان نیز زحمتکشان این عرصه را همواره یار و یاور خود می‏دانند و با تلاش ‏های مجدانه آنها احساس امنیت خاطر می‏ کنند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.