سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه 5ميليون و10 هزار فقره كارت هديه توسط بانك صادرات ايران

بانک صادرات ايران تا پايان خرداد ماه سال جاري بالغ بر 5 ميليون 810 هزار فقره کارت هديه صادر و در اختيار متقاضيان قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومي بانك صادرات ايران به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترويج فرهنگ بهره‌مندي از پرداخت الکترونيکي و کاهش در هزينه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد، اين بانك تا پايان خرداد ماه سال جاري بالغ بر 5 ميليون و 810 هزار فقره کارت هديه صادر و به مشتريان و متقاضيان ارايه کرده است. کارت‌هاي هديه بانک صادرات ايران در کليه شعب و به مناسبت‌هاي مختلف (نظير ازدواج، تولد واعياد مذهبي، ملي و...) و مبالغ متفاوت براساس نياز و درخواست هموطنان صادر مي‌شوند. گفتني است از مجموع کارت‌هاي صادره ا ميليون و 124 هزار کارت هديه درتهران و 4 ميليون و 686 هزار كارت هديه در استان‌ها صادر و به متقاضيان تحويل داده است.

شايان ذكر است اين بانك با دارا بودن 2 هزار و 800 شعبه در سراسر كشور، نصب حدود 3 هزار و 900 دستگاه خودپرداز و راه‌اندازي 384 هزار دستگاه پايانه فروش و بسترسازي مناسب در جهت ارائه خدمات از طريق اينترنت بانك و همراه‌بانك آمادگي دارد تا خدمات مطلوب بانكداري الكترونيكي را براي مشتريان ارائه کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: صادرات ، عرضه ، بانک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.