سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

هشت فقره جواز تاسیس واحدهای صنایع تبدیلی کشاورزی صادر شد

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور هشت فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان رحمت الله کاشی افزود: برای احداث و راه اندازی این واحدهای تولیدی که خرداد ماه جواز تاسیس آنها صادر شده است بیش از 32 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود و برای 158 نفر شغل ایجاد می کند.

وی گفت: دو مورد از این جوازها در بخش باغی، پنج فقره در امور دام و طیور و یک مورد در بخش زراعی صادر شده است که برای شهرستان گرمسار با صدور چهار مجوز، بیشترین جواز های تاسیس صادر شده است.

کاشی از تصویب مبلغ 64 میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی استان سمنان برای هفت طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در نشست های ستاد این طرح در ماه گذشته خبر داد که امکان ایجاد شغل برای 97 نفر را فراهم می کند.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآور شد: پیگیری دریافت استعلام های لازم از ادارات وابسته برای صدور جواز تاسیس ورمی کمپوست حیوانی، پیگیری تخصیص و توزیع سوخت بخش کشاورزی بین بهره برداران، بازدید و بررسی مسائل و مشکلات طرح های صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان ها، ارائه مشاوره فنی به صاحبان واحدهای تولیدی مرتبط با بخش، اقدام برای تمدید و اصلاحیه جواز واحدهای تولیدی از دیگر اقدامات این مدیریت در خرداد گذشته بوده است ./س

برچسب ها: جواز ، واحدهای ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.