سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

آغاز عملیات اجرایی چند طرح عمرانی در دهاقان اصفهان

عملیات اجرایی چند طرح عمرانی در دهاقان با حضور استاندار اصفهان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در جلسه شوراي اداري شهرستان دهاقان و آیین افتتاح طرح های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: کارهای انجام شده در طول 4 سال خدمت خود را عبادت می‌دانیم و در این راستا سعی نمودیم حتی از ثانیه ها بهره ببریم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مسائل زیست محیطی و از مهم ترین مسائل و چالش اصلی استان اصفهان است، افزود: اولویت مدیریت استان کنترل مسائل زیست محیطی، حفظ محیط زیست و منابع آبی و تأمین آب بخش های مختلف مصرف کننده بوده و در این راستا تلاش های فراوانی صورت گرفته است.

وی تأكيد كرد: با توجه به كمبود آب و ادامه شرايط خشكسالي صرفه جويي در تمامي بخش ها و توسط مردم و دستگاه هاي اجرايي يك ضرورت اجتناب ناپذير است.

ذاکر اصفهانی با بیان اینکه موفقیت در کارها نتیجه تلاش جمعی و همکاری است، اظهار داشت: تا پایان لحظه ای که در خدمت مردم اصفهان هستیم در جهت تحقق مطالبات مردم و در راستای منافع جامعه تلاش خواهیم نمود.

در ادامه استاندار اصفهان با حضور در شهر گلشن از توابع شهرستان دهاقان چند طرح عمراني از جمله بلوار امام خميني‌(ره) و كتابخانه اين شهر را افتتاح و از يك طرح بزرگ كشاورزي بازديد نمود.

وی از بيمارستان در حال اتمام شهداي دهاقان بازديد و در جريان روند آماده سازي آن قرار گرفت.

با حضور ذاکر اصفهانی همچنین عمليات اجرايي آبرساني به شهر دهاقان و روستاهاي مسير با هدف تأمین آب شرب بهداشتی مورد نیاز شهر دهاقان و 13 روستای مسیر از تصفیه خانه بابا شیخ علی با هزینه بالغ بر 200 میلیارد ریال آغاز گرديد.

آغاز عملیات ساخت تصفيه خانه و اجراي شبكه جمع آوري فاضلاب دهاقان به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و صیانت از سفره های آب زیرزمینی دیگر طرحی بود که با هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال با حضور وی کلید خورد./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.