سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقايان، دروغ‌هاي زنانه را بشناسيد

اگر فکر مي‌کنيد که همسرتان دروغگو نيست بهتر است در فکر خود تجديد نظر کنيد و در مورد دروغ گفتن‌هاي اطرافيان دقيق‌تر باشيد.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ در زندگي هر کس لحظاتي پيش مي‌آيد که افراد نمي‌توانند واقعيات را بيان کنند و اگر هم بيان کند آنرا با کم و بيش بيان مي‌کنند.

بررسي‌ها نشان مي‌دهنددر شکل‌گيري هر رابطه صداقت بسيار مهم است و اکثر رابطه‌ها و مخصوصا بين زن و شوهر‌ها از عدم صداقت به هم مي‌ريزد.

دانشمندان با انجام آزمايشاتي روي رفتار و احساسات زن‌ها دريافتند که زن‌ها براي رسيدن به اهدافشان در شرايط سخت دروغ مي‌گويند و نوع عمده‌ي‌ آن زماني اتفاق مي‌افتد که زن‌ها به چيزي نياز داشته باشند که مردها نمي‌توانند آن را فراهم کند.

زنان سلامت خود و خانواده‌شان بسيار مهم است و تقريبا هر کاري که انجام مي‌دهند به اين دليل است که به اين دو هدف دست يابند و بيشتر دروغ هايي که به اطرافيانشان مي‌گويند به خاطر اين دو موضوع است.

در مشاجرات هميشه دختران حق را به پسران مي‌دهند در صورتي که ته دلشان چيزي جز اين است و زن‌ها براي رسيدن به اهدافشان جملات را به کار مي‌گيرند که مردها از آنها اطلاعات چندان صحيحي ندارند.
برچسب ها: دروغ ، مردان ، زنان ، احساس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.