سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

احداث 2 مجتمع فرهنگی هنری بیستون و سرپل ذهاب بزودی آغاز می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به پنج پرروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری در حوزه ارشاد، از آماده شدن زمین دو مجتمع فرهنگی هنری شهرهای بیستون و سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


آفتابی گفت : مشاور و پیمانکار این دو پروژه انتخاب شده و از 25 تیرماه سال جاری عملیات اجرایی این دو مجتمع آغاز می شود.

وی در خصوص ساخت نگارخانه کرمانشاه از انتخاب زمین این طرح در کنار مجتمع فرهنگی هنری انتظار خبر داد و عنوان کرد : مشاور طرح انتخاب شده و نقشه آن نیز تا یکی دو ماه آینده طراحی خواهد شد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : امسال بودجه تخصیص داده شده به مجتمع فرهنگی هنری داده خواهد شد و در سال آینده بودجه از این بخش گرفته و به ساخت نگارخانه اختصاص می یابد.

حجت الاسلام محمد آفتابی با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه مبارک رمضان،ترتیل خوانی قرآن را بصورت جز خوانی که در حسینیه ثاراله کرمانشاه برگزار می شود از جمله این برنامه ها عنوان وگفت : این برنامه بصورت زنده از صدا و سیمای کرمانشاه در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

وی همچنین اجرای طرح قرآنی 1447، اجرای طرح تفسیر کوتاه قرآن، اجرای طرح تلاوت نور به همراه طرح تفسیر سوره نور و همچنین توزیع کتب مذهبی در کانوهای فرهنگی هنری مساجد را از جمله دیگر این برنامه ها بیان کرد.

آفتابی همچنین به برپایی طرح سفره آسمانی و اجرای مسابقات فرهنگی هنری در کانون های فرهنگی هنری مساجد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد./ع

برچسب ها: کرمانشاه ، مجتمع ، آغاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.