سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

رشد 44 درصدی صادرات فرآورده های لبنی مازندران در سه ماهه امسال

صادرات فرآورده های لبنی استان مازندران در سه ماهه نخست امسال به رقم بیش از 46 میلیون دلار رسیده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : صادرات فرآورده های لبنی در سه ماهه نخست پارسال رقم 32 میلیون دلار بوده که علاوه بر تحقق این رقم در سه ماهه نخست امسال حدود 14 میلیون دلار نیز افزایش یافت.

هاشم پور افزود: صادرات فرآورده های لبنی استان مازندران در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 44 درصدی داشته است .

وی با بیان اینکه صادرات فرآورده های لبنی استان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از لحاظ وزنی بیش از 41 درصد رشد داشته تصریح کرد : بطوریکه از رقم 22 هزار تن به 31 هزار تن افزایش یافت.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران به مهمترین بازارهای هدف استان اشاره کرد و گفت: کشورهایی نظیر: عراق،کویت،عربستان و کشورهای حاشیه دریای خزر مقصد های صادراتی فرآورده های لبنی استان هستند.

هاشم پور با بیان اینکه پتانسیل استان در تولید و صادرات فرآورده های لبنی بسیار بالا هستند افزود : با برنامه ریزی مناسب و حل مسائل و مشکلات شرکتهای تولیدی صادراتی فرآورده لبنی،تامین مواد اولیه این واحدها،پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش،... می توان روند رو به رو رشد صادرات این بخش حفظ و توسعه بخشید./ع


برچسب ها: صادرات ، لبنی ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.