سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 1500 خانواده بی‌سرپرست

رئیس کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 1500 خانواده بی‌سرپرست خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مراد شمس‌الدینی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مددجویان شهرستان کنگان اظهار داشت: در اسلام تاکید بسیار زیادی بر کمک به همنوعان شده و کمیته امداد در این راستا اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: کمیته امداد از ابتدای تاسیس تاکنون همواره در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف آماده بوده و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه کرده است.

رئیس کمیته امداد کنگان خاطرنشان کرد: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و امیدوار هستیم رضایتمندی افراد زیرپوشش فراهم شده باشد.

شمس‌الدینی از خدمات‌رسانی کمیته امداد کنگان به 1500 خانواده بی‌سرپرست خبر داد و گفت: هم‌اکنون 1500 خانواده بی‌سرپرست از خدمات مستمر و باکیفیت این نهاد در کنگان بهره‌مند هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: حمایت شرکت‌های نفت و گاز مستقر در کنگان از مددجویان کمیته امداد امری بسیار مهم و ارزشمند است.

عبدالله بحرینی افزود: در ماه جاری با مدیرعامل پتروشیمی پردیس کمک‌های ارزشمند نقدی و غیرنقدی به چند خانواده مددجو در کنگان ارائه شد.

وی به مشکلات مددجویان این نهاد در شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر 2500 خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 1500 خانوار بی سرپرست، 70 نفر بیمار سرطانی و 30 بیمار صعب‌العلاج‌اند که در آستانه ماه مبارک رمضان مانند گذشته چشم انتظار دستان سخاوتمند مردمان این دیار هستند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.