سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی بدنساز تیم ملی بوکس:

دیگر کشورها هم مشت زنان ما را تشویق می کردند/ آنهایی که ما را بردند مدال طلا کسب کردند

علیرضا استکی گفت: تیم خوبی در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا داشتیم و حتی دیگر کشورها نیز با مشاهده سطح بالای مشت زنان ما را تشویق می کردند.

علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بیست و پنجمین دوره از مسابقات قهرمانی بوکس آسیا د ر سطح بسیار بالایی در کشور اردن برگزار شد و تیم ملی ما نیز با 9 مشت زن عازم این رقابت ها شد.

وی ادامه داد: حریفان قدری از  کشورهای آسیایی از جمله 6 تیم از قزاقستان و 6 تیم از کوبا در این مسابقات حضور داشتند.

وی ادامه داد: در برخی اوزان حق مشت زنان ما خورده شد. بوکسوران ما با قرعه ای که داشتند به مصاف حریفان سرسختی رفتند.

وی بیان داشت : آن دسته از مشت زنانی که موفق شدند ما را ببرند آن قدر سطح بالایی داشتند که به فینال رسیدند و طلا هم کسب کردند.

استکی اظهار کرد: متأسفانه در مبارزه علی مظاهری تماشاگران جو سالن را بر هم زده بودند و با سر و صدا بوکسور ما را تضعیف روحیه می کردند.
حتی ما قادر نبودیم در رختکن مظاهری را برای مبارزه اش آماده کنیم و شاید همین یکی از دلایلی بود که باعث شد این بوکسور با تجربه و المپیکی ما نتواند در این مسابقات نتیجه ای بگیرد.

وی تصریح کرد: به نسبت تمرینات و اردویی که داشتیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. مشت زنان ما آن قدر با انگیزه بازی می کردند که حتی برخی کشورهای دیگر نیز ما را تشویق می کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما تمام تلاش خود را بکار بستیم و حاصل آن نیز سه مدال برنز بود. حالا باید تنها به آینده نگاه کرد و برای آن برنامه ریزی کرد تا در مصاف های بعدی در تورنمنت های مختلف بتوانیم عملکرد و نمایش خوبی از خود به معرض ظهور بگذاریم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.