سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضورسردار کشوری برگزار شد :

نشست صمیمی مجمع تشکل های دانشجویی استان کرمانشاه

نشست صمیمی مجمع تشکل های دانشجویی استان کرمانشاه ديروز با حضورسردار کشوری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه ضیافت الهی است ،که در آن میزبان حضرت حق است و مهمان هم بندگان مومن خداوند متعال به همین دلیل به مهمانان از طرف میزبان تکریم و احترام خاصی گذاشته می شود .

قدرتی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق ( علیه السلام ) اظهار داشت روزه دار خوابش عبادت ،نفسش تسبیح و عملش مقبول و دعایش مستجاب است .

وی در ادامه ضمن تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی اهداف و گزارشی از عملکرد مجمع تشکل های دانشجویی استان را بیان نمود .

در این جلسه سردار کشوری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز دغدغه های دانشجویان درباره مسائل اجتماعی و دینی شهر را بسیار ارزشمند خواند و با بیان گزارشی کوتاه از عملکرد این نیرو افزود :امسال همچون سالهای گذشته باروزه خواری در اماکن و انظار عمومی برخورد خواهیم کرد.

وی نیروی انتظامی را مجری قانون دانست و گفت: این نیرو باید با تخلفات برخورد کند اما دستگاه های دیگر که مجری فرهنگ سازی هستند نیز باید با قوت کار کنند که مسائل به نیروی انتظامی کشیده نشود .

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه پلیس 110برای کارهای فوریتی است اذعان داشت متاسفانه مردم ما احساس می کنند تمام مشکلات به 110بر می گردد در صورت اینکه نیروی انتظامی پلیس های متخصصی را برای کارهای مثل سرقت ،تصادف ،راهنمایی و رانندگی دارد .

شایان ذکر است: در این نشست راضیه نوری تبار فعال فرهنگی و دبیر مجمع تشکل های دانشجویی استان ،محمد رضا رسولی تبار نماینده کانون جوانه های امید ،نجفی نماینده بسیج دانشجویی ،الهام رشیدی نماینده کانون ریحانه های آفرینش و فعال حوزه نشریات دانشجویی ، مهناز اکبری فعال فرهنگی و سایبری و مرادی نماینده تشکل جامعه اسلامی به نمایندگی از دانشجویان مطالبات خود را از جمله برخورد جدی با روزه خواری در ماه مبارک رمضان ،برخورد با بدحجابی ،جلوگیری استفاده قلیان در امکان عمومی اظهار داشتند .
برچسب ها: دانشجو ، تشکل ، نشست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.