سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سر پرست کمیته امداد امام خمینی (ره):

سبد کالای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد اجرایی شد

سر پرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان این نهاد ؛ از اجرایی نشدن سبد کالایی خانواده های تحت پوشش مصرف مجلس خبر داد.

حسین انواری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان انسان میهمان خداوند است و خود او به میزبانی بندگانش می آمد و تمام اعمال و رفتار انسان با قصد و نیت الهی، عبادت شمرده می شود گفت: همزمان با ماه ضیافت الهی، در کمیته امداد امام خمینی هر ساله جشنی به عنوان جشن رمضان برگزار می شود که به مدت 30خ شب در تهران 20 استان دیگر این جشن بزرگ به همت ادارات کمیته امداد بر پا می شود.
وی در ادامه با اشاره به پوشش این برنامه از رسانه  ملی اظهار داشت: دراین مراسم ضمن ارائه دستاوردهای خودکفایی مدد جویان کار آفرین، توسعه ی توجه به ایتام از طریق طرح اکرام ایتام، سالمندان، زنان سر پرست خانوار صورت خواهد گرفت.
وی به بر پایی سفره های اطعام به صورت گسترده در سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: در فضای معنوی، سفره های اطعام به صورت گسترده در تمام نقاط کشور با کمک و همراهی خیرین و مسئولین بر پا خواهد شد.
وی افزود: بازدید از خانه های محرومین و نیازمندان توسط مسئولین و خیرین، و میزبانی از مدد جویان توسط مسئولین در سفره های افطاری پهن می شود.
انواری در پاسخ به این سوال که آیا سبد کالایی خانواده های تحت پوشش پرداخت شده است پاسخ داد: مصوبه ای که مجلس تصویب کرده  و ابلاغ شده هنوز عملیاتی نشده است و در حال اجرای مراحل اداری است.
اما خود ما برای مدد جویان تحت پوشش تمهیداتی در نظر گرفتیم که در جهت کمک به آن ها استفاده می شود.
وی در پایان یاد آور شد: جشن رمضان استان تهران، در سوهانک ، مجتمع ولایت کمیته امداد امام (ره) برگزار می شود که ورود برای آحاد مردم آزاد است. /ف
برچسب ها: سبد ، کالا ، کمیته ، امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.