سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیته فنی مسابقات والیبال ساحلی:

امسال رکورد تعداد را زدیم / دستمان برای تعداد دعوت کنندگان به تیم ملی باز است

حمید موحدی، عضو کمیته فنی مسابقات والیبال ساحلی گفت: سطح کیفی مسابقات و نوع حضور بازیکنان در این دوره از مسابقات غیر قابل پیش بینی است.

حمید موحدی ، عضو کیته فنی مسابقات قهرمان کشوری والیبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تعداد تیم های حاضر در این دوره از مسابقات 33 تیم است و به نوعی رکورد تعداد را دراین مسابقات زد تیم ها نیز با آمادگی کامل وارد این مسابقات شدند.

وی تصریح کرد: در این رقابت ها شاهد حضور بازیکنان جوان و آینده دار زیادی بودیم که مقابل بازیکنان پیشکسوت و با تجربه حرف های زیادی برای گفتن داشتند اگر بخواهیم آنها را به نیروهای قدرتمند والیبال ساحلی تبدیل کنیم باید برنامه ریزی و سرمایه گذاری ویژه ای روی این دسته از بازیکنان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اعضای کمیته فنی حاضر در این مسابقات عملکرد تمامی بازیکنان را بر اساس فاکتورها و شاخص های خاص مورد ارزیابی قرار دادند.

وی تصریح کرد:‌ از مهمترین ملاک های انتخاب مستعدین داشتن پتانسیل بالا، فیزیک بدنی خوب، تکنیک حرفه ای و هوش و ذکاوت خاص ساحلی بازان است به طور قطع این بازیکن مورد نظر به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد ساحلی بازان آماده ما برای دعوت شدگان به تیم ملی محدودیت خاصی نداریم و تا حدودی دستمان باز است هرچه تعداد دعوت شدگان بیشتر باشد، سطح رقابت در اردوی تیم ملی بالاتر می رود و ملی پوشان نهایت تلاش خود را برای بهتر شدن و قرار گرفتن در جمع بهترین ها و نفرات اصلی به کار خواهد گرفت موحدی افزود: علاوه بر حضور قدرتمندانه جوانان نباید از عملکرد حرفه ای و سطح بالای ساحلی بازان پیشکسوت هم غافل شد آنها با تجارب زیاد خود مقابل ساحلی بازان جوان ظاهر شده و بازی می کردند از این رویارویی ها می توان به عنوان تجربه برای نیروهای جوان یاد کرد.

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشوری والیبال ساحلی در سال جاری از 14 تیرماه در زمین های ساحلی مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور 33 تیم آغاز و تا امروز دنبال شد./آق

برچسب ها: والیبال ، ساحلی ، موحد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.