سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشيه جلسه هيئت دولت؛

وزير دفاع: کارهاي زيادي بايد در آينده انجام شود

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينکه کارهای زیادی را در نظر داشتیم که انجام دهیم، گفت: ما می‌خواستیم به آرمانهای مدنظر خود برسیم اما این موضوع محقق نشد و کارهای زیادی است که باید در آینده انجام شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران سردار احمد وحیدی وزیر دفاع امروز در حاشیه جلسه امروز(چهارشنبه) هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران در ارزیابی خود از عملکرد وزارت دفاع گفت: کارهای زیادی را در نظر داشتیم که انجام دهیم اما انجام نشده است.
 
وی در ادامه افزود: ما می‌خواستیم به آرمانهای مدنظر خود برسیم اما این موضوع محقق نشد و کارهای زیادی است که باید در آینده انجام شود.
 
وزیر دفاع درباره اقداماتی که وزارتخانه دفاع در طول فعالیت وي در اين ارگان انجام داده است، تصريح کرد: لیست طولانی‌اي از ساخته‌شدن تجهيزات و دستگاه‌های نو در وزارت دفاع تهيه شده و در اختیار نهادهای انتظامی و نظامی قرار گرفته است و در این میان همکاری‌های گسترده‌ای میان دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی این وزارتخانه محقق شد.
 
وحيدي یکی از اقدامات مهم این وزارتخانه را شکل‌گیری نوین نظام دفاعی عنوان کرد و گفت: در اين مدت در عرصه خدمات‌دهی به نیروهای مسلح اقدامات مثبتی صورت گرفت.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.