سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر پایگاه انتقال خون زنجان خبر داد

خون‌گیری از اهدا کنندگان خود در دو شیفت کاری در زنجان

مدیر پایگاه انتقال خون زنجان با اشاره به خون‌گیری از اهدا کنندگان خون در دو شیفت کاری گفت: اهدای خون روزه را باطل نمی‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سیامک اسدی اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته خون‌گیری از اهدا کنندگان در ماه مبارک رمضان در ساعات مشخصی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه همچون سال‌های گذشته خون‌گیری از اهدا کنندگان در دو نوبت کاری انجام می‌شود، افزود: در نوبت نخست خون‌گیری از ساعت 8،30 صبح تا 13 ظهر انجام می‌شود.

مدیر پایگاه انتقال خون زنجان در ادامه نوبت دوم خون‌گیری از اهدا کنندگان را پس از افطار عنوان کرد و گفت: در این نوبت خون‌گیری 45 دقیقه پس از افطار آغاز و تا ساعت یک بامداد ادامه پیدا می‌کند.

وی در ادامه با درخواست از اهدا کنندگان به منظور اهدای خون در همه روزهای ماه مبارک رمضان افزود: از اهدا کنندگان درخواست می‌شود، زمان اهدا را به شب‌های قدر موکول نکنند.

اسدی با بیان اینکه در سایر روزهای ماه رمضان نیز به منظور اهدا خون مراجعه کنند، چرا که در غیر این صورت با کاهش ذخایر خونی مواجه می‌شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه اهدای خون روزه افراد را باطل نمی‌کند، تصریح کرد: اهدای خون در ماه رمضان مشکلی از نظر پزشکی ندارد و در صورتی که فرد چهار ساعت قبل مایعات نوشیده باشد، می‌تواند نسبت به اهدای خون اقدام کند.
برچسب ها: خون ، اهداء ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.