سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

دو ووشوکار زنجانی، فیکس تیم‌ملی شدند

اردوی انتخابی تیم‌ملی ووشو جوانان برگزار شد که در پایان این اردو، یک ورزشکار زنجانی در بخش ساندا و یک ورزشکار نیز در بخش تالو، فیکس تیم‌ملی شدند.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، سرمربی تیم‌ملی ووشو جوانان ایران  در بخش ساندا کار گفت :اردوی انتخابی تیم‌ملی ووشو جوانان ایران در بخش ساندا با حضور 14 ورزشکار در 7 وزن برگزار شد.

 موحدنیا افزود:مرحله دوم اردوی آمادگی تیم‌ملی ووشو جوانان از فردا به مدت 12 روز در آکادمی ووشو آغاز می‌شود تا ورزشکاران حاضر در اردو پیش از اعزام به هفتمین دوره مسابقات ووشوی جوانان آسیا که قرار است از 16 مردادماه به میزبانی فیلیپین برگزار شود، تمرینات خود را پشت سر بگذارند.

وی  با اشاره به اینکه از 7 وزن فعلی در اردوی آمادگی فقط 5 وزن به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. ادامه داد:در وزن منهای 52 کیلوگرم مهران رستمی، وزن منهای 56 کیلوگرم افشین سلیمی از زنجان، وزن منهای 60 کیلوگرم یزدان میرزایی، در وزن منهای 65 کیلوگرم جواد قزلسفلو، در وزن منهای 70 کیلوگرم عماد محمدی، در وزن منهای 75 کیلوگرم سروش بهنود و در وزن منهای 80 کیلوگرم نیز سعید شریفی با پیروزی در برابر رقبای خود، فیکس تیم‌ملی شدند.

سرمربی تیم‌ملی ووشو جوانان ایران  تصریح کرد: کرمی به عنوان دومین سانداکار زنجانی حاضر در اردو با دو باخت متوالی در وزن منهای 70 کیلوگرم نتوانست در جمع نفرات نهایی قرار گیردو افشین سلیمی در وزن منهای 56 کیلوگرم به عنوان تنها ورزشکار زنجانی در بخش ساندا می‌باشد که توانست با عملکرد مطلوب خود در لیست 7 نفره تیم‌ملی باقی بماند و این در حالی است که استان زنجان یک سهمیه دیگر در بخش تالو به نام امیرحسین سلطانی دارد تا جمع ورزشکاران زنجانی حاضر در اردو به دو ملی‌پوش برسد.

گفتنی است ،هم‌زمان اردوی تیم‌ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی وورلدگیمز نیز آغاز می‌شود که در این اردو سه ورزشکار در بخش ساندا و یک ورزشکار نیز در بخش تالو به کلمبیا اعزام خواهند شد که بر همین اساس، محسن محمدسیفی به عنوان سانداکار زنجانی در این رقابتها حضور مییابد./س

برچسب ها: ووشوکار ، فیکس ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.