سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبر داد

تعهد ایجاد 2311 فرصت شغلی در شوشتر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان از تعهد ایجاد 2 هزار و 311 فرصت شغلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حامد اکبری در شوشتر اظهار کرد: در سال‌جاری تعهد ایجاد 2 هزار و 311 فرصت شغلی در شهرستان شوشتر انجام شده است و در این زمینه کمک همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک‌ها و فرمانداری شوشتر را نیاز داریم.

*اصلی‌ترین برنامه ایجاد استقلال اقتصادی است

وی با اشاره به اینکه این فرصت‌های شغلی تفکیک شده هستند، افزود: از این تعداد یک‌هزار و 269 فرصت شغلی برای ایجاد در سامانه مشاغل روستایی ثبت نام کرده‌اند و تعداد یک‌هزار و 42 فرصت شغلی دیگر نیز بخش دوم طرح‌هایی است که در این برنامه اجرایی خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان با اشاره به اینکه اصلی‌ترین برنامه، ایجاد استقلال اقتصادی است، خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین برنامه‌ای که برای ایجاد این فرصت‌های شغلی در نظر گرفته شده است ایجاد فضایی برای استقلال اقتصادی، خوداتکایی و ایجاد فعالیت‌های درآمدزا برای خانواده‌هاست.

*رتبه دوم ثبت‌نامی‌ها در خوزستان

اکبری با اشاره به اینکه در شهرستان شوشتر، متقاضیان زیادی در بخش نخست برنامه، ثبت نام کرده‌اند، گفت: در بخش نخست برنامه، شهرستان شوشتر با ثبت نام یک‌هزار و 269 نفر متقاضی رتبه دوم در تعداد ثبت نامی‌های استان را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان گفت: ثبت نام متقاضیان، بخش نخست فعالیت در این زمینه بوده و اصلی‌ترین بخش همان معرفی طرح‌ها به بانک و اعطای تسهیلات به آن‌هاست.
برچسب ها: شوشتر ، خوزستان ، شغلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.