سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش ممبيني به پرداخت 4 ميليارد به دو برادر از سوي معاونت برنامه‌ريزي/ گزارش دولت به مجلس درباره بودجه سه‌دوازدهم

معاون بودجه معاونت برنامه‌ريزي رئيس‌جمهور گفت: دولت مي‌تواند گزارشي از سه دوازدهم بودجه به مجلس ارائه کند که نماينده دولت هم براي تشريح اين مهم آمادگي کامل دارد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران رحيم ممبيني معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور پيش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشيه جلسه هيئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز اين هيئت گفت: ضوابط بودجه اجرايي 92 کشور در جلسه امروز مورد تصويب هيئت دولت قرار گرفت.
 
وي در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره اينکه نماينده دولت چه زماني براي تشريح عملکرد سه ماهه دولت در بودجه سال جاري در مجلس حاضر مي‌شود، تصريح کرد: بودجه سال 92 در روز 21 خرداد سال جاري از سوي مجلس به رئيس‌جمهور ابلاغ شده و احمدي‌نژاد هم طي فرصت 5 روزه خود يعني 26 خرداد بودجه سال 92 را براي اجرا ابلاغ کرده است بنابراين دولت مي‌تواند گزارشي از سه دوازدهم بودجه به مجلس ارائه کند که نماينده دولت هم براي تشريح اين مهم آمادگي کامل را دارد.
 
ممبيني درباره افزايش قيمت کالاهاي اساسي با حذف ارز مرجع اظهارداشت: با وجود حذف ارز مرجع، مابه التفاوت ارز مرجع و مبادله‌اي نيز در بودجه سال جاري پيش‌بيني شده است بنابراين هزينه آن از سوي دولت پرداخت خواهد شد لذا قيمت هيچ يک از کالاهاي اساسي افزايش نخواهد يافت.
 
وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه اعلام شده است معاون برنامه‌ريزي 4 ميليارد تومان به دو برادر پرداخت کرده است، گفت: اين موضوع کاملا کذب است زيرا معاونت نمي‌تواند هزينه‌اي را به صورت مستقيم به اشخاص پرداخت کند.
 
ممبيني در پاسخ به سوال ديگري مبني براينکه عنوان شده است در بودجه سال جاري بيت رهبري معظم انقلاب و خصوصا بودجه سفرهاي ايشان کاهش يافته است، اظهار داشت: اين مسائل صد در صد تکذيب مي‌شود.
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.