سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛

پايگاه تحليلي "تينک پروگرس" در جدیدترین مقاله خود تحت عنوان "زماني براي بحث بيشتر در مورد ايران" به تحليلگران انديشکده هاي آمريکايي توصيه مي کند که با ارايه تحليلي صحيح از بروز جنگ احتمالي ميان آمريکا و ايران جلوگيري بعمل آورند.
ملك عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان در پيامي به مناسبت آغاز ماه رمضان از ممنوعيت كار احزاب در اين كشور سخن گفت.
نشریه " دیلی بیست " در جدیدترین مقاله خود پيرامون خرسندي خاندان آل سعود از برکناري "محمد مرسي" رييس جمهور مصر در جريان کودتاي نظاميان پرداخته و به حمايت دائمي خاندان آل سعود از رژيم هاي مستبد و نظامي در منطقه و مخالفت آنان با نظام هاي مردم سالار اشاره مي کند.
"باک اوي چون" وزير امور خارجه کره شمالي با اشاره به پيگيري حوادث و توطئه ها برضد سوريه بر همبستگي با مردم و ارتش اين کشور تاکيد و اعلام کرد آمريکا و اسرائيل و مزدورانشان تاکنون موفق به شکست سوريه نشده اند.
يک مقام تشکيلات خودگردان فلسطين روز گذشته از احتمال به تعويق افتادن سفر "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا به کشورهاي خاورميانه از جمله به فلسطين به دليل بيماري "ترزا هاينز کري" همسر وي خبر داد.
"احمد عاصی الجربا" رئیس جدید مخالفان سوری و هیئت همراه وی، بعدازظهر دیروز در آنکارا و در ساختمان مرکزی وزارت امور خارجه ترکیه ، با "احمد داوود اوغلو" وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.
وزير دادگستري رژيم صهيونيستي که به روسيه سفرکرده است ، سه شنبه شب با وزير امور خارجه اين کشور ديدار کرد .
روزنامه صهيونيستي هاآرتص در گزارش جديدي به قلم "سفي راچلوفسکي" نوشت: روياي نتانياهو براي "حمله به ايران" به پايان خود رسيده است.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، جدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.