سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

تولید محصول غیر بهداشتی کرم حلزون در پی غفلت مسئولین وزارت بهداشت

هیچ پشتوانه مثبت و منفی از اثرات این محصول بر پوست وجود ندارد و تولید این محصول و تبلیغ گسترده شان در سامانه ملی نشانه غفلت و عدم تعهد مسئولان وزارت بهداشت است.

 دکتر عابد فتاحی، عضو کمیسیون و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  اظهارداشت: مدتی است که محصول آرایشی کرم حلزوم به صورت گسترده در رسانه ملی تبلیغ می شود در صورتیکه هیچ پشتوانه ای از اثرات آن بر روی پوست وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه نظارت و رسیدگی بر تولید محصولات آرایشی از وظایف وزارت بهداشت و درمان است لذا تولید و تبلیغ این محصول نشانه بی توجهی و غفلت مسئولان وزارت بهداشت است چرا که هیچ پشتوانه ای از اثر گذاری این محصول وجود ندارد.

 وی با بیان اینکه نحوه دادن مجوز به تولید کرم حلزون توسط مجلس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان پیگیری می شود خاطر نشان کرد: به محض شروع کار مجلس در هفته آینده موضوع این محصول و تبلیغات گسترده آن و عملکرد وزارت بهداشت و درمان این موضوع پیگیری می شود.

 وی یاد آور شد: هر کشت حلزون که برای جراحی های شنوایی استفاده میشود 50 تا 70 میلیون هزینه دارد با این حال چطور از ترشحات حلزون برای تولید کرم آرایشی  استفاده می شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.