سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشك خانواده موجب ارتقاي بنيادي سلامت افراد مي شود

فرماندار يزد گفت: برنامه پزشك خانواده تحول بزرگي را در حوزه بهداشت و درمان ايجاد مي كند و موجب ارتقاي بنيادي سلامت افراد است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ عزيزالله سيفي در جلسه ستاد اجرايي برنامه پزشك خانواده، با اشاره به اينكه پزشك خانواده تحول بزرگي را در حوزه بهداشت و درمان ايجاد کرده، افزود: اين برنامه با هدف نهادينه كردن عدالت در جامعه اجرايي خواهد شد و موجب ارتقاي بنيادي سلامت افراد می شود.

وي ادامه داد: بايد با تأمين اعتبارات و زيرساخت هاي لازم اين برنامه شاهد اجراي صحيح و مطلوب طرح در شهرستان يزد باشيم.

رئيس ستاد اجرايي پزشك خانواده در شهرستان يزد ابراز اميدواري كرد: با اجراي صحيح این برنامه بتوانيم بيش از پيش در مسير عدالت و پيشرفت در عرصه بهداشت و درمان گام برداريم.

براساس این گزارش، رئيس مركز بهداشت شهرستان يزد نيز گفت: هزينه هاي بالاي درمان و پرداخت بيش از ۷۰ درصد هزينه هاي درمان توسط مردم باعث نگراني جامعه شده است.

غلامرضا سلطاني افزود: با اجراي برنامه پزشك خانواده و ايجاد پرونده الكترونيك سلامت براي بيماران شاهد تشخيص به موقع بيماري ها برای پيشگيري، درمان مناسب و صرفه جويي در مراجعات و معاينات و توزيع دارو خواهيم بود.

گفتنی است: در پايان اين جلسه مقرر شد تمام پزشكان استخدامي شاغل در مراكز بهداشتي درماني شهرستان يزد با اين برنامه همكاري داشته باشند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.