سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اختصاص یک دهم صادرات غیرنفتی کشوربه آذربایجانشرقی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی در سال 91 ، یک دهم صادرات غیرنفتی کشور را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، بیگی در نشست با روسای ادارات مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: باید نهادهای ذیربط تلاش کنند که با افزایش وصول مالیات ، درآمد دولت را افزایش داده و با بیان راهکار شاهد افزایش رفاه نسبی مردم در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه دریافت مالیات می تواند اقتصاد تک محصولی کشور وابسته به نفت را کاهش دهد گفت: این فرهنگ باید در بین مردم نهادینه شود که این مردم هستند که از آثار مثبت دریافت مالیات در جامعه استفاده می کنند.

بیگی با بیان اینکه باید اصطکاک بین مردم و دریافت کنندگان مالیات کاهش یابد گفت: دریافت مالیات به صورت الکترونیکی ، می تواند که عدالت مالیاتی را بیش از پیش در جامعه افزایش دهد و این امر نیز باعث افزایش رضایتمندی مردم از دولت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری چهارمین همایش سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی گفت: برگزاری این همایش در چنین شرایط اقتصادی و سیاسی به دشمنان و بدخواهان ملت و دولت ایران نشان داد که تبلیغات منفی آنان نمی تواند جلوی پیشرفت و توسعه ایران را بگیرد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود گفت: برگزاری این همایش بدون هیچ کم و کاستی توانست که اثر خوبی نیز در تثبیت امنیت داخلی داشته باشد.

وی در پایان سخنان خود با تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این همایش گفت: این همایش مقدمه ای برای حرکت ملت ایران به سوی تحقق حماسه اقتصادی شد/س

برچسب ها: اختصاص ، صادرات ، غیرنفتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.