سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

اجرای بیش از 70 طرح در کشور عراق

رئیس ستاد عتبات عالیات لرستان از اجرای بیش از 70 پروژه در کشور عراق خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان اصغر حقی‎پور افزود: از این 72 پروژه اجرایی در کشور عراق 33 مورد در نجف، ۲۲ پروژه در كربلا، ۱۵ پروژه در كاظمين و مابقي در شهر سامرا اجرا می‎شود.

وی با بیان اینکه طرح‎هاي مرمت و بازسازي عتبات عاليات در كشور عراق با استفاده از هدايا و نذورات پرداختي مردم توسط ستاد بازسازي استان اجرا مي‎شوند، بیان کرد: مردم استان بیش از ۶۰ ميليارد ريال نذورات و كمك‎هاي خود را براي بازسازي عتبات عاليات كشور عراق اهدا كردند که از اين ميزان بيش از ۴۰ ميليارد و ۱۸۸ ميليون ريال وجوهات مردم و مابقي با كمك يك خيّر بومي پرداخت شده است.

مدیر کل عتبات عالیات لرستان اظهار کرد: كمك‎هاي مردمي شامل بيش از ۱۲ كيلوگرم طلا، بيش از ۳۵۹ گرم نقره و يك ميليارد ريال از محل شركت ماشين‎سازي لرستان بوده است.

حقی‎پور تصريح كرد: احمدرضا گودرزي خيّر لرستاني براي ساخت زائرسرای حضرت زهرای مرضيه در كربلای معلي نيز تا كنون بيش از ۱۰ ميليارد و ۷۸۲ ميليون ريال اهدا كرده است.

وي یادآور شد: ارسال دو هزار و ۵۵۰ متر مربع سنگ چينی و كريستال، ۸۰۰ تن كاشی، بيش از سه هزار تن سيمان و ۹۰۰ ميليون ريال از محل حقوق كاركنان بانك صادرات براي ساخت درب حرم امام موسی(ع) از ديگر نذورات و كمك‎های مردم لرستان بوده است./س

برچسب ها: اجرای ، طرح ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.