سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروهای مسلح مصر:

ملت بزرگ مصر به ارتش خود اعتماد دارد/ بیانیه قانون اساسی چشم انداز آینده است

فرماندهی نیروهای مسلح مصر در بیانیه ای تاکید کرد: نیروهای مسلح قادرند به وظیفه و مسئولیت خود عمل کنند و خطرات شرایط امت را در این وضع دشوار و پیچیده درک می کنند. نیروهای مسلح به نوبه خود می دانند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النیل، در بیانیه فرماندهی نیروهای مسلح مصر آمده است نیروهای مسلح قادرند به وظیفه و مسئولیت خود عمل کنند و خطرات شرایط امت را در این وضع دشوار و پیچیده درک می کنند. نیروهای مسلح به نوبه خود می دانند که ملت بزرگ مصر به ارتش خود اعتماد دارد و از درک درست خواسته های ملت و توانایی به عهده گرفتن مسئولیت اطمینان دارد تا ملت با خواست و اراده آزاد خود بتواند راه خود را به سوی آینده ای انتخاب کند که برای همه مطلوب و برای زندگی و امنیت آنها مهم و حیاتی باشد و بر خواسته های آنها تاکید می کند تا مسیر آینده مشخص شود.

در ادامه این بیانیه آمده است نیروهای مسلح اعتقاد دارند که همه نیروهای مخلص می خواهند میهن شان از این شرایط دشوار و پیچیده خارج شود تا بتواند با اقدامات ضروری مواجه شود ، اقداماتی که انجام دادن آنها در روزها و هفته های آینده ضروری است. نیروهای مسلح همچنین اعتقاد دارند که مردم قبل از آنها، از همه عناصر موثر در عرصه سیاسی و اجتماعی می خواهد ضروریات را درک و عواقب آنها را ارزیابی کنند.

مردم و نیروهای مسلح نمی خواهند کسی در این لحظه از حد و مرز درست تجاوز کند یا از راه (درست) منحرف شود و از حد و مرز امنیت و صلح عبور کند و با تمایلات خودخواهانه به این راه کشیده شود سپس میهن و شهروندان را در وضعی قرار دهد که باید از آن جلوگیری کرد و با توجه به این مسئله بر همه لازم است که اصول ماه رمضان را مد نظر قرار دهند و خالصانه در راه خدا گام بردارند و به میهن متعهد و پایبند باشند.

برچسب ها: مصر ، ارتش ، قانون اساسی ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.