سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصحی منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران:

بازدید از مصلاهای در حال احداث و حوزه علمیه قیامدشت و خاور شهر منطقه ۱۵

ناصحی گفت : بایستی عدم نگاه حزبی و سیاسی، پایبندی به قانون، وحدت، مودت، محبت و توجه ویژه به تعالیم نورانی اسلام عزیز را بر روح و جسم شورای اسلامی شهر حاکم نماییم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ناصحی منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از مصلاهای در حال احداث و حوزه های علمیه قیامدشت و خاورشهر و در جمع علماء، روحانیین، ائمه جمعه و جماعت جنوبشرق تهران، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات گفت : بنده به سهم خودم از حضور حماسی مردم نجیب و سر افراز تهران ام القری جهان اسلام در انتخابات و لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانة انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. خامنه ای مدظله العالی، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. شورای شهر به تعبیری میتواند تجلی آیه شریفه و امرهم شوری بینهم باشد. شورای شهر می تواند مظهر عدالت، مشورت، خدمت، توسعه و توانمندی شهر و شهروند باشد، لذا بایستی عدم نگاه حزبی و سیاسی، پایبندی به قانون، مدیریت صحیح، حقیقت محوری، وحدت، مودت، محبت و توجه و تقرب ویژه به تعالیم نورانی اسلام عزیز را بر روح و جسم شورای اسلامی شهر حاکم نماییم.

 ناصحی با اشاره به اهمیت شوراهای اسلامی شهر افزود : در اهمیت شوراهای اسلامی شهر با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری باید گفت انتخابات شوراها، گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی بوده و ملزومات تحقق مردم سالاری دینی که اساس جمهوریت نظام بر آن استوار است را فراهم می کند، چراکه اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران در توجه به مجموعه متنوع فکر ها، اندیشه ها، مشورت ها و دیدگاه ها در اداره امور کشور را نشان میدهد و این موضوع نقطه مقابل نظام های ارتجاعی و استبدادی قرار می گیرد. از این رو شوراها را باید بستری دانست که در آن "مشارکت اجتماعی و مدنی" شکل گرفته و با ارتقاء "اعتماد عمومی" میان مردم، بسترهای توسعه و پیشرفت کشور فراهم می شود.  منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در ادامه ضمن تأکید بر لزوم نداشتن نگاه سیاسی در اداره شهر گفت : حتماً باید برای انتخاب ریاست شورا و شهردار تهران شاخص ها و معیارهایی را تعریف کنیم، یعنی باید فردی را برای اداره امور انتخاب کنیم که هم برای آینده برنامه مدون و صحیح داشته باشد و هم کارنامه مدیریتی، اجرایی و جهادی قابل قبولی در گذشته داشته باشد. ما با خود و خدا عهد کردیم آنچه مصلحت است و خدا و مردم را خوشحال می کند انجام دهیم و انشاء ا.. در دوره چهارم شورای اسلامی شهر با همدلی و همراهی یکدیگر و در چهارچوب قانون و مصالح شهر عمل خواهیم کرد.

ناصحی در پایان با اشاره به فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان برای خودسازی و تهذیب نفس گفت : ماه رمضان فرصت مغتنمی برای تهذیب نفس و خودسازی است، پرداختن به اعمال و عبادات ماه رمضان وتلاوت قرآن باید با توجه به معانی و تفاسیرآن باشد، باید لحظه به لحظه ما را به سوی تکامل، خودسازی و قرب الهی هدایت کند. انشاء ا.. به برکت ایام نورانی و لیالی رحمانی ماه مبارک رمضان ، بتوانیم با تمسک به سیره ائمه معصومین علیهم السلام،گوهر جان را به زلال ایمان صیقل داده و با توبه و اِنابه زنگار های گناه را از لوح وجودمان محو نموده و موجبات رضایت و خشنودی خداوند رحمان را فراهم نماییم.
برچسب ها: ناصری ، اسلامی ، روحانی ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.