سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش شمار دیگری از مقامات لبنانی به جنایت تروریستی امروز بیروت

مقامات مختلف لبناني ضمن محکوم کردن انفجار امروز در حومه جنوبي بيروت بر ضرورت حفظ وحدت لبناني ها با يکديگر تاکيد کردند و هدف از اين انفجار را فتنه انگيزي دانستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ، "سليم جريصاتي" وزير کار دولت موقت لبنان در گفتگويي با اين شبکه درباره انفجار امروز در يک منطقه مسکوني در حومه جنوبي بيروت گفت: اين اقدام تروريستي و جنايتکارانه منطقه اي را هدف قرار داد که در مقابل تجاوزات اسرائيل مقاومت کرد. 
وي در ادامه با اشاره به اين که خداوند به غيرنظاميان و افراد بي گناه رحم کرد که فقط شماري از افراد در اين انفجار زخمي شدند افزود: چنين اقداماتي هر قدر هم تکرار شود نمي تواند مقاومت و اين ملت قهرمان را که ما نيز جزئي از آن هستيم درگير فتنه کند. بهتر است براي فتنه انگيزي به سراغ ديگران بروند. ما ثابت کرده ايم که يک ملت واحد هستيم و با چنين اقداماتي مخالفيم. چنين اقداماتي نمي تواند اراده و عزم ما را براي ريشه کن کردن فتنه بشکند. وي بر حمايت از وحدت ارتش، مردم و مقاومت تاکيد کرد. 
"فايز غصن" وزير دفاع دولت موقت لبنان نيز در سخناني درباره انفجار بيروت و پيامي که عاملان انفجار در صدد ارسال آن بوده اند گفت: همانگونه که هميشه گفته ايم اين انفجار حامل پيام فتنه است که لبنان را تهديد مي کند. لبناني ها بايد در برابر فتنه ها و دسيسه هايي که عليه آنها طراحي مي شود هشيار باشند و وحدت خود را حفظ کنند. 
"آلن عون "عضو فراکسيون تغيير و اصلاح در پارلمان لبنان در گفتگويي با خبرنگار المنار در محل انفجار بيروت ضمن ابراز خوشحالي از اين که کسي در اين انفجار کشته نشده است افزود: هدف از اين انفجار ايجاد فتنه در لبنان است. فتنه به کسي رحم نمي کند. بايد اين اوضاع را به سرعت کنترل کنيم. بدون شک دست هايي در کار است که صلاح لبناني ها را نمي خواهد و مي کوشد از اوضاع کنوني براي هدف قرار دادن مناطق مختلف به سبب مسائل سياسي و مذهبي استفاده کند. 
وي در ادامه درباره پيام اين انفجار گفت: اميدواريم که اين پيام با توجه به آگاهي و هشياري مردم لبنان به ديوار برخورد کند. همه ما لبناني هستيم و هر اتفاقي که در هر جاي لبنان بيفتد براي همه لبناني ها مهم است. 






برچسب ها: بین الملل ، لبنان ، مقامات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.