سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئوفي:

آينده درخشان جوانان ساحلي باز مشروط است/در خصوص خوابگاه مطابق قوانين عمل شد

عضو تيم واليبال ساحلي طلايي پوشان ورامين گفت: در اين دوره از مسابقات حضور پر رنگ بازيکنان ساحلي باز جوان از نکات قابل توجه و با اهميت محسوب مي‌شود.

رحمان رئوفي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: سطح کيفي اين دوره از مسابقات بسيار عالي بود براي نخستين بار است که در يک دوره رقابت‌هاي داخلي اين تعداد تيم شرکت کرده‌اند. البته تمامي بازيکنان تيمها هم بسيار عالي و قدرتمند ظاهر شدند.

عضو تيم واليبال ساحلي طلايي پوشان ورامين يادآور شد: برخي از بازيکنان حاضر در اين پيکارها با وجود اينکه براي نخستين بار حضور در مسابقات رسمي را تجربه مي‌کردند ولي از آمادگي خوبي برخوردار بوده و به راحتي نتيجه را واگذار نمي‌کردند.

وي گفت: به نظر من اين دسته از جوانان ساحلي باز حاضر در مسابقات قهرماني کشور از آينده بسيار خوب و درخشاني برخوردار هستند اما رسيدن به اين هدف مشروط بر آن است که از سوي مسئولان مربوط مورد حمايت قرار بگيرند.

عضو تيم واليبال ساحلي طلايي پوشان ورامين در ادامه يادآور شد: با توجه به اين که در حال حاضر اکثر بازيکنان جوان به سمت واليبال سالني جذب مي‌شوند ترغيب آنها به واليبال ساحلي کار سختي است که نياز به سرمايه گذاري ويژه دارد.
نياز به اين دارد که مسئولان سرمايه گذاري ويژه‌اي در اين بخش داشته باشند.

وي در خصوص خوابگاه براي محل اسکان تيمها اظهار داشت: طبق قانون مسابقات تيمها بايد براي خود از طريق اسپانسرشان محل اسکان تهيه مي‌کردند ما نيز بر اساس مقررات حاکم بر رقابت‌ها عمل کرديم.

رئوفي گفت: متاسفانه زمين‌هاي ساحلي تهران از امکانات حرفه‌اي و سطح بالا برخوردار نيست، به طوري که نوع ماسه‌هاي زمين تهران با ماسه‌هاي مسابقات بين‌المللي تفاوتهاي بسيار زياد و قابل ملاحضه‌اي دارد اين امر باعث مي‌شود تا در رقابت‌هاي برون مرزي دچار مشکل شويم./مح
برچسب ها: بازیکن ، والیبال ، ساحل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.