سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلومات:

انتظار بیشتری از کوراش کاران ایران داشتم

سرمربی تیم ملی کوراش کشورمان گفت: فکر می کردم نتیجه بهتری در رقابتهای آسیایی داخل سالن بگیریم.

علی معلومات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: انتظارم این بود که در رقابتهای آسیایی داخل سالن کوراش هر سه نماینده کشورمان در بخش مردان به مدال طلا دست یابند اما این اتفاق نیفتاد و ما فقط یک طلا و یک برنز گرفتیم.
وی به ناداوری در مسابقات اشاره کرد و گفت: متأسفانه اشتباهات داوری در این رقابتها بسیار در نتیجه نمایندگان ایران تأثیر داشت به ویژه در رقابت حجت رهنما که وی را سه اخطاره اعلام کردند و از دور مسابقات حذف شد. همچنین در مسابقه سعید خسروی نژاد که ضعف داوری در نتیجه تأثیر گذاشت.

معلومات تأکید کرد: در مسابقات روز اول الیاس علی اکبری بسیار خوب ظاهر شد و به هدفش که اول شدن بود رسید. در روز دوم انگار مسئولان برگزاری مسابقات دلشان نمی خواست این مدال طلای ایران تکرار شود.
 
سرمربی تیم ملی کوراش ایران در خصوص سطح مسابقات اینچئون کره جنوبی اذعان داشت: کیفیت مسابقات داخل سالن آسیایی کوراش بالا بود و هر کدام از کشورهای شرکت کننده با بهترین نفرات به رقابتها اعزام شده بودند، به ویژه کشورهای ازبکستان، ژاپن، ترکمنستان و تاجیکستان که با قدرت ظاهر شدند و این نشان دهنده این است که کشورها روی رشته ورزشی کوراش سرمایه گذاری کرده اند.

معلومات در پاسخ به این سؤال که آیا اعتراضی هم به ناداوری صورت گرفته است یا خیر گفت: بله اما حقیقت این است که وقتی مسابقه ای تمام شده دیگر نمی توان آن را بازگرداند و اعتراض فایده ای نداشت.

وی درباره مسابقات پیش روی کوراش کاران گفت: تا سه ماه آینده رقابتهای قهرمانی جهان کوراش را در پیش داریم اما اینکه چه نفراتی به آن مسابقات اعزام خواهند شد هنوز مشخص نیست و کادر فنی باید در این باره تصمیم گیری کند./زر
برچسب ها: کوراش ، تیم ملی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.