سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ایجاد شوراهای علمی پژوهشی در استان‌ها

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با ایجاد شوراهای علمی پژوهشی در استان‌ها تلاش کرده است تا از همه ظرفیت‌ها بهره‌برداری کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمود خالقی در جمع معاونان پژوهشی مدیریت‌های استانی حوزه‌های خواهران گفت: پژوهش در سال‌های اخیر جایگاه خود را در حوزه‌های علمیه خواهران یافته است و ما چرخش و سنگینی کفه ترازوی سیاست‌ها، برنامه‌ها و حمایت‌های این مرکز را به نفع پژوهش، به طور محسوسی شاهد هستیم.

وی به نقش و جایگاه موثر معاونان پژوهشی در استان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با ایجاد شوراهای علمی پژوهشی در استان‌ها تلاش کرده است تا از همه ظرفیت‌ها بهره‌برداری کند و حوزه‌های علمیه خواهران با اقتضائات بومی مناطق به رشد علمی مورد نظر برسند.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران افزود: این ماه‌ها بهار مناجات و دعاست و ائمه معصومین(ع) ادب مناجات را در این دعاها به ما آموخته‌اند.

وی با بیان اینکه اغلب دعاها با «الحمدلله» آغاز شده است، اضافه کرد: این نکته درس‌آموزی است که ما همواره باید قدردان نعمت‌های خداوند و امکانات در اختیارمان باشیم و با نگاهی به مسیر پیموده شده و قله پیش رو، تعادلی در حرکت خود ایجاد کنیم.

صدیقه افشار مدیر ساماندهی اموری پژوهشی واحدهای حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این دوره طی دو روز برگزار شد و در روز اول مباحث مربوط به سامانه پایان‌نامه‌ها در قالب کارگاه آموزشی برای معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران مطرح شد./س

برچسب ها: قم ، شورا ، علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.