سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛

تنش ها میان دو جناح مخالفان و موافقان محمد مرسی رئیس جمهور مخلوع مصر همچنان ادامه دارد این در حالیست که کشتار "دوشنبه سیاه" و مرگ بیش از 50 تن از حامیان اخوان المسلمین محکومیت و خشم گسترده ای را از سوی بسیاری مقامات و شخصیت های محلی و جهانی بدنبال داشته است.
شبكه ام تي وي لبنان از وقوع انفجاري مهيب در يك مركز ديني وابسته به حزب الله در منطقه بئر العبد خبر داد.
يورو نيوز در گزارشي اعلام کرد قطع صادرات قطعات يدکي شرکت پژو- سيتروئن به ايران بدليل تحريم هاي غرب، فروش محصولات اين شرکت را به شدت تحت تاثير قرارداده است .
روزنامه واشنگتن تايمز نوشت: دست کم چهار سال است که هکرهاي بسيار ماهر، باپشتکار و برخوردار از پشتوانه مالي خوب به دنبال سرقت اطلاعات محرمانه از شبکه هاي اينترنتي ارتش هاي آمريکا و کره جنوبي هستند.
رجب طيب اردوغان نخست وزير تركيه بر وقوع كودتاي نظامي در مصر تاكيد كرد.
از جمله رويداد هاي شبانه روز گذشته ترکيه مي توان به بازگشايي پارک گزي و بازداشت مردي اشاره کرد که با جاسازي اسلحه درون يک دوربين به تيراندازي مبادرت ورزيده بود.
"ادوارد اسنودن" کارشناس پيشين دستگاه اطلاعاتي آمريکا که اخيرا به دليل افشاي اسناد محرمانه آژانس امنيت ملي آمريکا به چهره اي خبرساز تبديل شده است در مصاحبه اخير خود با "اشپيگل" در مورد نقش دولت آمريکا و رژيم صهيونيستي در ساخت ويروس "استاکس نت" افشاگري کرده است.
به گزارش خبرگزاري "صداي روسيه" امروز (سه شنبه) طبق برنامه ريزي هاي انجام شده "سرگئي لاوروف" وزير امور خارجه روسيه با "تزيپي ليوني" وزير دادگستري کابينه نتانياهو در مسکو ديدار خواهد کرد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.