سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحادیه عرب خواستار اقدام فوری برای نجات اسرای فلسطینی شد

اتحاديه عرب از جامعه جهاني به ويژه سازمان ملل متحد ،کميته بين المللي صليب سرخ و سازمان حقوق بشر خواست اقدامي فوري براي نجات اسراي فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي صورت دهند .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري  رسمي قطر ، اتحاديه عرب روز سه شنبه در بيانيه اي اعلام کرد اسيران فلسطيني که در زندان ها و اردوگاه هاي رژيم صهيونيستي در اعتصاب غذا بسر مي برند شرايط بسيار نامطلوبي دارند و جامعه بين المللي و سازمان هاي مسئول بايد تصميمات فوري به منظور نجات اسراي فلسطيني و توقف اقدامات غير انساني عليه آنان اتخاذ کنند .
 نبيل العربي دبيرکل اتحاديه  عرب در اين بيانيه تاکيد کرد اتحاديه عرب مسئله اسيران فلسطيني در اعتصاب غذا را با جديت پيگيري مي کند .
العربي افزود برخي از اسراي فلسطيني از جمله عبد الله البرغوثي که از اوايل ماه در اعتصاب غذا بسر مي برد ، وضعيت جسماني خوبي ندارند و سلامتي آنان در خطر است .
 العربي در ادامه اقدامات خصمانه اسرائيل و رفتار نامناسب و خشن  نظاميان اين رژيم با زندانيان فلسطيني را محکوم کرد .
وي افزود رفتار رژيم صهيونيستي با اسيران فلسطيني به ويژه آنان که به سرطان و بيماري هاي مزمن مبتلا هستند ،  مغاير با اصول و قوانين بين المللي است .
دبيرکل اتحاديه عرب در ادامه افزود  رفتار خشونت آميز و انتقام جويانه اسرائيل عليه اسراي  فلسطيني پذيرفتني نيست و نبايد در برابر آن سکوت اختيار کرد .
العربي در ادامه از جامعه جهاني به ويژه سازمان ملل متحد خواست جلوي  اقدامات ظالمانه و غير انساني اسرائيل عليه  فلسطيني ها به ويژه اسراي دربند را بگيرد .








برچسب ها: بین الملل ، اتحادیه ، عرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.