سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بزرگترین پروژه استراتژیک شمال شرق کشور

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای این پروژه ۳۰ میلیارد تومان غیر از اعتبار مصوب نیز در نظر گرفته شد و این مصوبه از کمیسیون تلفیق گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، عیسی امامی گفت : همچنین توانستیم ۹۵ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای طرح های انتفاعی استان بگیریم که بخشی از آن برای پروژه راه آهن گرگان – بجنورد در نظر گرفته شده است.

وی گفت : علاوه بر این قرار است سهم ۱۵ درصدی از فایناس نیز برای این پروژه درنظر گرفته شود و پیمانکار اجرای پروژه نیز مشخص شده است.

امامی با اشاره به آغاز اجرای طرح از مسیر بجنورد به مشهد گفت: ما بنا داریم این پروژه از مسیر گرگان نیز آغاز و به بجنورد متصل شود.

گفتنی استراه آهن گرگان بخشی از راه آ‌هن مشهد- بجنورد- گرگان بزرگترین پروژه استراتژیک شمال شرق کشور به طول ۶۵۵ کیلومتر است که ارتباط جنوب و شرق کشور و همچنین اتصال به غرب کشور و کشورهای آسیای میانه را موجب می‌شود.

این پروژه با اعبتاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به صورت یک رینگ اصلی در کشور به لحاظ اقتصادی و اجتماعی اثربخشی فراوانی در استان خراسان شمالی و به ویژه در کشور دارد./س

برچسب ها: شرق ، گرگان ، راه آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.