سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

محدوده منفصل سه منطقه آزاد ارس از نعمت گاز برخوردار می شود

پروژه گازرسانی به محدوده منفصل سه منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گازرسانی به شهرک صنعتی جانانلو آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مدیر مرکز خداآفرین گفت: این شهرک صنعتی با هدف فراهم سازی زمینه لازم برای سرمایه گذاری و راه اندازی کارگاه های کوچک زودبازده در حاشیه جاده کلیبر به جانانلو در حال راه اندازی است.

وی افزود: این شهرک صنعتی با یکصد هکتار مساحت و 96 قطعه زمین جهت احداث واحدهای صنعتی، فعالیت سرمایه گذاران را در این محدوده تسهیل کرده و آنان را از مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس بهره مند می کند.

وی گفت: معافیت های مالیاتی به مدت 20 سال، امکان استفاده از متخصصان خارجی، عدم نیاز به تحصیل روادید برای ورود و خروج اتباع خارجی و امکان سرمایه گذاری 100 درصد خارجی از جمله مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس به شمار می رود.

وی افزود: از دیگر مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس می توان به معافیت از عوارض گمرکی و سود بازرگانی برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات و امکان صدور کالای تولید شده به خارج از کشور با کمترین تشریفات اشاره کرد.

لازم به ذکر است، محدوده منفصل 3 منطقه آزاد ارس ( جانانلو ) مابین شهرهای کلیبر و خمارلو و در نقطه صفر مرزی قرار دارد./س

برچسب ها: منطقه ، آزاد ، ارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.