سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

ماه رمضان يكی از عالی‌ترين فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی فرهنگی محسوب می‌شود

نماينده ولی فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ماه رمضان برای مبلغان از يك سو ماه خودسازی و ازسوی ديگر، يكی از عالی‌ترين فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی فرهنگی محسوب می‌شود.

 

به گزارش خبرنگاران باشگاه زاهدان، آيت‌الله عباس‌علی سليمانی، نماينده ولی فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ماه مبارك رمضان ماه ضيافت خداوند متعال بوده و هر كس بخواهد از اين سفره پرنعمت استفاده كند، بايد در راستای ايجاد پاكی و زيبايی در روح خود اقدام كند.

وی اظهار كرد: ماه رمضان از بهترين ماه‌های سال است و خداوند امتيازات فراوانی برای آن عنايت كرده است. ماه رمضان، دانشگاه تربيتی خداوند متعال است.

نماينده ولی فقيه در سيستان و بلوچستان با بيان اينكه ماه رمضان بهترين فرصت و ايام در نگاه به اعمال و رفتار، خودسازی و تزكيه واقعی، نزديكی به خداوند متعال و دوری از محرمات است، تصريح كرد:‌ اهرم‌های واقعی اين رويكرد در قلب و روح ما ساری و جاری است و قطعاً روحانيان و مبلغان نيز بايد تلاش كنند تا زوايای مختلف ماه مبارك رمضان را برای عموم مردم تبيين كرده و فرصت بهره‌گيری از اين فضيلت گران‌سنگ را به وجود آورند.

نماينده ولی فقيه در سيستان و بلوچستان گفت: ماه رمضان برای همه به‌ويژه مبلغان، از يك سو ماه خودسازی و از سوی ديگر، يكی از عالی‌ترين فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی فرهنگی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان كرد: روزه سبب تقوا و پرهيزگاری است، زيرا در اين صورت نفس آدمی به خاطر رضای پروردگار و خوف از عذاب او در طلب روزی حلال می‌رود و روزه باعث فرمانبرداری از اوامر و احكام خداوند می‌شود./س

برچسب ها: زاهدان ، رمضان ، عالیترین ، فرصت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.