سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحولات 24 ساعت گذشته ترکيه

بازگشايي پارک گزي پس از مداخله پليس استانبول / بازداشت مردي که در پارک گزي تيراندازي کرده بود

از جمله رويداد هاي شبانه روز گذشته ترکيه مي توان به بازگشايي پارک گزي و بازداشت مردي اشاره کرد که با جاسازي اسلحه درون يک دوربين به تيراندازي مبادرت ورزيده بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از حريت، شب گذشته بار ديگر در پي مداخله نيروهاي پليس شهر استانبول پارک "گزي" بازگشايي شد. پس از تجمع معترضين عصر دوشنبه پليس ترکيه به سوي تجمع کنندگان يورش برد. افتتاح پارک "گزي" روز گذشته در ساعت 11:45 دقيقه شب انجام شد و پس از آن در حدود 500 معترض وارد پارک شده و عليه دولت "رجب طيب اردوغان" نخست وزير ترکيه شعار سر داده اند. 

در رويدادي ديگر مرتبط با تحولات ترکيه "آوني موتلو" استاندار شهر استانبول امروز در مصاحبه با خبرنگار روزنامه "حريت" از بازداشت مردي خبر داد که روز گذشته اسلحه اي را در داخل يک دوربين جاسازي کرده و آن را به سوي معترضين شرکت کننده در تظاهرات پارک گزي نشانه گرفته بود. وي پس از تيراندازي و متفرق شدن معترضين از صحنه حادثه گريخت. ساعاتي پس از آن استاندار استانبول در صفحه شخصي خود در يکي از شبکه هاي اجتماعي پيامي گذاشت مبني بر اينکه اين فرد از سوي پليس بازداشت شده است. 
برچسب ها: ترکیه ، استانبول ، تحولات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.