سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

پیشرفت های علمی کشور، نتیجه احساس مسوولیت جوانان است

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، پیشرفت های علمی کشور را نتیجه احساس مسوولیت جوانان دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، اکبری در جشنواره استانی حضرت علی اکبر در تبریز افزود: جوان ایرانی همواره و در تمام عرصه ها احساس مسوولیت کرده و با همت و تلاش خود، موانع موجود را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته و قدم در مسیر پیشرفت کشور نهاده است.

وی گفت: در جنگ تحمیلی که به منظور حذف انقلاب صورت گرفت، این جوان ایرانی بود که در مقابل دشمن ایستاد و مقاومت کرد.

اکبری افزود: در دوران سازندگی نیز همانند دوران انقلاب و جنگ همیشه در اول جبهه بود و با همت و تلاش بی وصف خود، کشور را در مسیر سازندگی و شتاب قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب حماسه سیاسی و اقتصادی را در کشور نامگذاری و هدف گذاری می کنند به یمن وجود همین جوانان است.

وی افزود: به برکت وجود چنین جوانانی جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) با هدف تجلیل از تمام جوانان برتر در عرصه های مختلف در سطح ملی و استانی برگزار می شود.

اکبری گفت: گسترده تر کردن دایره نخبگی در کشور و توجه به تمام نخبگان هدف اصلی معاونت جوانان و این جشنواره هاست.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جشنواره گفت: نخبگان، قهرمانان کشور هستند و بالندگی و پیشرفت جامعه باید با الگوگیری از فرهنگ اسلامی و برگرفته از رفتار و منش حضرت علی اکبر باشد.

بیگی افزود: اگر جوانان ما در جنگ درخشیده و حماسه آفرین شدند برای این بود که هدفشان ملموس و مقدس و برگرفته از رفتار حضرت علی اکبر (ع) بود.

پنجمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) ویژه تجلیل از جوانان برتر آذربایجانشرقی با حضور دکتر بیگی استاندار آذربایجانشرقی برگزارشد/س

 

برچسب ها: پیشرفت ، علمی ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.