سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المنار فلسطين فاش كرد؛

بندر بن سلطان یک تاجر مشهور مواد مخدر را به عنوان رئیس جدید ائتلاف معارضان سوری منصوب كرد

هفته نامه فلسطيني المنار از مداخله مستقيم بندر بن سلطان رئيس سرويس اطلاعاتي عربستان در انتصاب "احمد الجربا" به عنوان رئيس جديد گروه موسوم به ائتلاف ملي مخالفان خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛هفته نامه فلسطینی المنار در گزارشي نوشت: "بندر بن سلطان" رئیس سرويس اطلاعاتي عربستان به مزدوران و جیره خواران خود در ائتلاف گروه های مخالف سوری دستور داد تا " احمد العاصی الجربا" را که یک تاجر معروف و مشهور مواد مخدر است، به عنوان رئیس این ائتلاف برگزینند.

"احمد الجربا" متولد 1969 از منطقه قامشلی و رئیس قبیله عربی "الشمر" سوریه است که از حمایت عربستان برخوردار است و عضو جریان دموکراسی به ریاست "میشل کیلو" است.

این تاجر معروف مواد مخدر در دهه نود سه بار به اتهام دست داشتن در قاچاق مواد مخدر بین لبنان، سوریه، اردن و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان دستگیر شد.

وی در آن زمان بعد از آنکه شرکایش در سفارت عربستان در دمشق میانجیگری کردند، توانست بارها از دست نیروهای امنیتی سوریه آزاد شود.

این در حالی است که روزنامه الوطن سوریه هفته گذشته در پی واگذاری قدرت در قطر و کنار گذاشتن "شیخ حمد بن خلیفه" از پرونده بحران سوریه، از اعطاي کنترل ائتلاف معارضان خارج نشین سوریه به دست "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز" خبر داده بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: الجربا ، احمد ، فلسطین ، هفته ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.