سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوخي خنده بازاري ها با يك سريال برون مرزي

سري جديد "خنده بازار" در ماه مبارك رمضان يك سريال برون مرزي را نقد مي كند.

"فريد شب خيز" تهيه كننده مجموعه طنز "خنده بازار"، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، در خصوص سري جديد اين برنامه براي پخش در ايام ماه مبارك رمضان گفت: در سري جديد "خنده بازار" برخي از آيتم هاي قبلي حذف شده و آيتم هايي مانند ذلت نقاشي، سؤال، دفتر ازدواج، مسابقه وب كني، درشك(تركيبي از در شهر و شوك)،‌ عابر بانك، اتاق مديران، داروخانه، خانواده به آن اضافه شده است.
وي در خصوص آيتم هايي كه از قبل بوده و در اين سري هم وجود دارد عنوان كرد: فيتيله با رويكرد جديد و شوخي با "شهرياري"، نود،‌ هشت كه داراي شخصيت كلاه قرمزي و پسرخاله است از آيتم هاي گذشته با رويكرد جديد هستند.
"شب خيز" ادامه داد: در آيتم نقد فيلم سريال "اوشين"‌را مورد توجه قرار داديم و با گنجاندن سوژه هاي روز در آيتم "اوشين" يك بخش جذاب به "خنده بازار" اضافه شده است.
"شب خيز" اظهار داشت: برنامه "خنده بازار" از اولين روز ماه مبارك رمضان به صورت روزانه و در 40 دقيقه ساعت 23:15 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.
وي در خصوص بازيگران سري جديد "خنده بازار"، بيان كرد: بازيگران مجموعه "خنده بازار" همان بازيگران در عيد نوروز و دهه فجر هستند و به غير از آن نيز چند بازيگر جديد به كار اضافه شدند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: در اين سري با "فرزاد حسني" شوخي نكرده ايم و همچنين در يك طنز قول سريال "حريم سلطان" را نيز نقد كرده ايم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.