سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش "یرما" ميزباد قادر آشنا بود

مدیرکل هنرهای نمایشی، به همراه مهدی شفیعی معاون این مرکز و جمعی از هنرمندان جمعه، 14 تیرماه، به تماشای نمایش "یرما"، به کارگردانی علی رفیعی، در تماشاخانه ایرانشهر نشست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، قادر آشنا بعد از تماشای این اثر نمایشی از کارگردان نمایش و گروه اجرایی تقدیر و تشکر کرد و تولید این گونه آثار را با حمایت از جوانان و هنرمندان نسل جدید ارزشمند و در خور تحسین دانست.
نمایش "یرما"، با کارگردانی علی رفیعی، تا 26 تیرماه ساعت 20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.
همچنین نمایش "شام با دوستان" نوشته دونالد مارگولیز با ترجمه زهره جواهری و کارگردانی آیدا کیخایی، که از 6 خردادماه، ساعت 18:30 در تالار شماره یک مجموعه ایرانشهر اجرا می شود، یکشنبه، 16 تیرماه، میزبان بیژن نوباوه، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم، بود.
بیژن نوباوه پس از تماشای این نمایش، گفت: نمایش "شام با دوستان" در مورد رفتار همسران و بدبینی‌های موجود در جامعه بین زوجین، مطالبی را مطرح می‌کند که معمولا هم به همین شکل است؛ زیرا نداشتن توازن در رفتار افراد،‌ موجب اتخاذ تصمیم غلطی می‌شود که می‌تواند به خانواده آسیب برساند.
نوباوه با بیان اینکه نمایش در انتقال پیام موفق‌تر از اجرا بود، تصریح کرد: امروز به دلیل افزایش طلاق در جامعه و عدم تفاهم یا بسیاری از سوء‌تفاهم‌ها بین زوجین، به نظر می‌رسد این نمایشنامه می‌توانست بر مخاطب اثر مثبتی داشته باشد.
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، نتیجه‌گیری "شام با دوستان" را خوب توصیف کرد و افزود: این نمایش، موضوع روز جامعه را با انتخاب دو زوج موفق و ناموفق نشان داد و ضمن بررسی مدل روابط، ارتباطات کلامی و غیرکلامی در این همسران، ویژگی‌های هر یک از آن ها را به خوبی به نمایش گذاشت.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند به نشانی www.tamashakhaneh.ir مراجعه  کننده و یا برای رزرو بلیت این نمایش ها می توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند./ي2
برچسب ها: نمایش ، یرما ، قادر آشنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.