سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

هشت هزار واحد مسکن محرومان خیرساز در کشور آماده بهره برداری است

مدیرکل حساب 100 حضرت امام (ره) و مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: هشت هزار واحد مسکن محرومان خیر ساز در سطح کشور آماده بهره برداری است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مهندس کیومرث سلکی در بازدید از پروژه 64 واحدی مسکن محرومان شهرستان نمین واقع در شهرک ولی عصر این شهر از فعالیت انجمن های خیرین مسکن ساز در 31 استان کشور خبر داد.

وی افزود: 28 هزار واحد مسکن محرومان خیرساز هم اکنون در این استان ها در دست اجرا است که از این تعداد هشت هزار واحد آماده تحویل به متقاضیان می باشد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: گروه هایی که از این واحدها استفاده می کنند بیشتر کم درآمد و ضعیف هستند که حتی امکان صاحب خانه شدن از طریق مسکن مهر هم برایشان وجود ندارد.

سلکی به آغاز اقدامات اساسی در این راستا در استان اردبیل اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد این اقدامات با همکاری مسوولان استان بیش از پیش فعال تر و پویاتر شود.

وی همچنین از فراهم بودن زمینه برای احداث 700 تا 800 واحد مسکونی از این دست در استان اردبیل در سال جاری خبر داد و گفت: در انجمن کشور آمادگی همکاری با مسوولان و خیرین استان وجوود دارد.

او از خیرین این استان خواست از این فرصت ها برای کمک و مشارکت در امر خداپسندانه خانه دار کردن نیازمندان استفاده کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، محرومان ، خیر ، ساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.